Vice. Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Hej! Jag har nero 7 ultra edition, som funkar med Windows vista. Undrar om någon vet hur man ändrar hastigheten för bränning? Skulle vilja sänka den. Tack på förhand/Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 (redigerad) Hej! Jag har nero 7 ultra edition, som funkar med Windows vista. Undrar om någon vet hur man ändrar hastigheten för bränning? Skulle vilja sänka den. Tack på förhand/Vice Hmm, är det inte en grön pil som pekar åt vänster, på vänster sida i själva rutan? Den kommer upp innan du skall börja bränna. Så har jag lyckats ändra iallafall. Edit: Pilen kan peka vart som helst, men jag har för mig att vänster är rätt. (Om dem inte har ändrat allting dvs.) Redigerad 12 oktober, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Hmm, är det inte en grön pil som pekar åt vänster, på vänster sida i själva rutan? Den kommer upp innan du skall börja bränna. Så har jag lyckats ändra iallafall. Edit: Pilen kan peka vart som helst, men jag har för mig att vänster är rätt. (Om dem inte har ändrat allting dvs.) Nepp inget sådant. Finns inga pilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Varför vill du bränna långsammare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 (redigerad) Nepp inget sådant. Finns inga pilar. Bah, typiskt. Jag har tyvärr inte använt 7:an, men testa sök på google? Varför vill du bränna långsammare? Risken finns att det kan bli fel. Redigerad 12 oktober, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Varför vill du bränna långsammare? För att det blir fel. De sista scenerna örjar alltid lagga och hacka. Bränner jag saktare borde det väl bli bättre? Eller vad kan felet annars vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 För att det blir fel. De sista scenerna örjar alltid lagga och hacka. Bränner jag saktare borde det väl bli bättre? Eller vad kan felet annars vara? Kan det vara för själva filmerna är dåliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 För att det blir fel. De sista scenerna örjar alltid lagga och hacka. Bränner jag saktare borde det väl bli bättre? Eller vad kan felet annars vara? Är skivan repig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Nepp, felet var hastigheten. Efter mycket om och men så hittade jag inställningen för hastigheten och brännde mer perfekt resultat. Det som jag undrar över nu är varför vissa filmer blir dåliga. Jag kan bränna 90% av alla filmer med X hastighet men resterande 10% blir kassa med den hastigheten!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts