Jump to content

Unreal Tournament 3

Boomer
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 4 weeks later...

Asså, jag köpte mitt ut3 nu och längtade tills jag skulle installera detta. Men så när jag kom in i spelet var grafiken skit dålig. Jag kan nt så mkt om det med 7800GTX och sånt, men vad är det för grafikkort och såna saker jag behöver för att jag ska kunna spela spelet med flyt, alltså utan lagg och så. Gärna ska det va fint vatten och så :rolleyes: såg hos en kompis att vattnet såg ut som på riktigt typ! as fett!

Hur mkt kan ett sånt här grafikkort för mig då? Köper det gärna begagnat? 500? 1.500?

Vill spela ^^

Tack för du läste detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså, jag köpte mitt ut3 nu och längtade tills jag skulle installera detta. Men så när jag kom in i spelet var grafiken skit dålig. Jag kan nt så mkt om det med 7800GTX och sånt, men vad är det för grafikkort och såna saker jag behöver för att jag ska kunna spela spelet med flyt, alltså utan lagg och så. Gärna ska det va fint vatten och så :rolleyes: såg hos en kompis att vattnet såg ut som på riktigt typ! as fett!

Hur mkt kan ett sånt här grafikkort för mig då? Köper det gärna begagnat? 500? 1.500?

Vill spela ^^

Tack för du läste detta.

Köp 8800GT. 'Nuff said.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså, jag köpte mitt ut3 nu och längtade tills jag skulle installera detta. Men så när jag kom in i spelet var grafiken skit dålig. Jag kan nt så mkt om det med 7800GTX och sånt, men vad är det för grafikkort och såna saker jag behöver för att jag ska kunna spela spelet med flyt, alltså utan lagg och så. Gärna ska det va fint vatten och så :) såg hos en kompis att vattnet såg ut som på riktigt typ! as fett!

Vill spela ^^

Tack för du läste detta.

Du ska klara dig fint på det där kortet (Själv har jag Geforce 7600 GS AGP 8x kort och kör det på högsta grafik flytande :()

Köp 8800GT. 'Nuff said.

För 1.500 kr?? HA :o Han kan inte få ett sådant kort för dom pengarna... eller :rolleyes: ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trodde GT korten var mycket dyrare än GTS korten :wacko:

De är billigare för att tillverkningen av G92-varianterna är billigare. 8800GTS G92 kommer ut om drygt en vecka, de är bättre och dyrare. Då blir allt "som det ska vara".

---

Hmm, ska testa UT3 sen när jag får ork. Hoppas de har massa gamla CTF-banor med. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor