Siana Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 HÄR SKA TANKAS! Någon som vet vad för specifikationer som krävs för att maxa spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 HÄR SKA TANKAS! Någon som vet vad för specifikationer som krävs för att maxa spelet? Din dator kommer klara det no doubt. Kräver nästan ingenting, skitbra optimerat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Din dator kommer klara det no doubt. Kräver nästan ingenting, skitbra optimerat! Även för att maxa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Även för att maxa? För att maxa demot, ja, eftersom det inte finns någon möjlighet till AA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Har testat på det nu! Spelade bara pyttelite men var inte så jätteimpad. Å andra sidan var det roligaste jag tyckte med UT singleplayer, och det kan man ju inte testa än. Hursomhelst är grafiken makalös! Riktigt snygga explosioner med bonus damage också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Bump! Gav spelet en bättre match idag. Jag hade ju bara prövat på en bråkdel av härligheten! CTF med fordon är skitkul! Heat Ray är en jäkligt häftig bana också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Fullversionen har funnits ute ett tag nu, någon som provat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Fullversionen har funnits ute ett tag nu, någon som provat? Ja. Grymt kul. Singleplayerkampanjen känns lite påklistrad dock, bara en massa botmatcher med snygga cutscenes. Men vem fan köper UT för Singleplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Ja snabb tanke om spelet, rätt kul, fin grafik har faktiskt inte testat MP än hehe men har precis installerat det så det ska ju testas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rhodino Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Asså, jag köpte mitt ut3 nu och längtade tills jag skulle installera detta. Men så när jag kom in i spelet var grafiken skit dålig. Jag kan nt så mkt om det med 7800GTX och sånt, men vad är det för grafikkort och såna saker jag behöver för att jag ska kunna spela spelet med flyt, alltså utan lagg och så. Gärna ska det va fint vatten och så såg hos en kompis att vattnet såg ut som på riktigt typ! as fett! Hur mkt kan ett sånt här grafikkort för mig då? Köper det gärna begagnat? 500? 1.500? Vill spela ^^ Tack för du läste detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Asså, jag köpte mitt ut3 nu och längtade tills jag skulle installera detta. Men så när jag kom in i spelet var grafiken skit dålig. Jag kan nt så mkt om det med 7800GTX och sånt, men vad är det för grafikkort och såna saker jag behöver för att jag ska kunna spela spelet med flyt, alltså utan lagg och så. Gärna ska det va fint vatten och så såg hos en kompis att vattnet såg ut som på riktigt typ! as fett! Hur mkt kan ett sånt här grafikkort för mig då? Köper det gärna begagnat? 500? 1.500? Vill spela ^^ Tack för du läste detta. Köp 8800GT. 'Nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Asså, jag köpte mitt ut3 nu och längtade tills jag skulle installera detta. Men så när jag kom in i spelet var grafiken skit dålig. Jag kan nt så mkt om det med 7800GTX och sånt, men vad är det för grafikkort och såna saker jag behöver för att jag ska kunna spela spelet med flyt, alltså utan lagg och så. Gärna ska det va fint vatten och så såg hos en kompis att vattnet såg ut som på riktigt typ! as fett! Hur mkt kan ett sånt här grafikkort för mig då? Köper det gärna begagnat? 500? 1.500? Vill spela ^^ Tack för du läste detta. Du ska klara dig fint på det där kortet (Själv har jag Geforce 7600 GS AGP 8x kort och kör det på högsta grafik flytande ) Köp 8800GT. 'Nuff said. För 1.500 kr?? HA Han kan inte få ett sådant kort för dom pengarna... eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Du ska klara dig fint på det där kortet (Själv har jag Geforce 7600 GS AGP 8x kort och kör det på högsta grafik flytande ) För 1.500 kr?? HA Han kan inte få ett sådant kort för dom pengarna... eller ? Kostar ca 2000kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Kostar ca 2000kr Trodde GT korten var mycket dyrare än GTS korten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Trodde GT korten var mycket dyrare än GTS korten De är billigare för att tillverkningen av G92-varianterna är billigare. 8800GTS G92 kommer ut om drygt en vecka, de är bättre och dyrare. Då blir allt "som det ska vara". --- Hmm, ska testa UT3 sen när jag får ork. Hoppas de har massa gamla CTF-banor med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Trodde GT korten var mycket dyrare än GTS korten GS>GT>GTS>GTX Vanligtvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts