Joe Dirt Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 TANKAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Testade att köra med min standard upplösning, fps;en skönk med 20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 (redigerad) Underbart! Lägger upp screenshots i screenshots-tråden! Man kan visst ställa in annat än upplösningen. Finns en "Advanced" knapp nere i högra hörnet typ. Redigerad 15 oktober, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Underbart! Lägger upp screenshots i screenshots-tråden! Man kan visst ställa in annat än upplösningen. Finns en "Advanced" knapp nere i högra hörnet typ. Men dom går tillbaka till standard för min kompis, nån som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 (redigerad) Men dom går tillbaka till standard för min kompis, nån som vet varför? Den kanske inte klarar mer . Nästan alla spel har sånt spärr för att spelet inte ska låsa sig så det kan vara att datorn inte pallar spelet och ställer ner grafiken... Tror jag, vad har han för dator? Edit: Nån som vill spela lite Multiplayer? Redigerad 17 oktober, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Edit: Nån som vill spela lite Multiplayer? Nickar DrStoopid. Skulle vara trevligt med lite utmaning. Jag äger sönder dom alldra flesta utom vissa som ger mig stor stock i anus. Något där emellan låter bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Den kanske inte klarar mer . Nästan alla spel har sånt spärr för att spelet inte ska låsa sig så det kan vara att datorn inte pallar spelet och ställer ner grafiken... Tror jag, vad har han för dator? Edit: Nån som vill spela lite Multiplayer? Intel P4 3.6gHz, 1gig ram & Geforce 7800GTX 256mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Intel P4 3.6gHz, 1gig ram & Geforce 7800GTX 256mb Okey det borde hans dator palla... Jag har sämre och kör på högsta grafik!! Nickar DrStoopid. Skulle vara trevligt med lite utmaning. Jag äger sönder dom alldra flesta utom vissa som ger mig stor stock i anus. Något där emellan låter bättre. Okey men jag är ingen höjdare på spelet men går det att adda en friend i spelet?? för då addar jag dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Okey det borde hans dator palla... Jag har sämre och kör på högsta grafik!! Jag har P4 2.6GHz ATI Radeon 9600 128Mbit 1gig RAM lirar på [3 Textures] [2 World] [65% Pre-render screen] och det laggar Det stjäl ganska många av mina kills när man lirar online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Jag har P4 2.6GHz ATI Radeon 9600 128Mbit 1gig RAM lirar på [3 Textures] [2 World] [65% Pre-render screen] och det laggar Det stjäl ganska många av mina kills när man lirar online lol?? jag har en 2.80 ghz p4, geforce 7600 gs 256 gddr3, 512 mb ddr minne och jag kör Textures på 5 world på 5 och Pre-render screen 100% och det flyter på... konsigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Har fått den här "ranken" 2gånger nu och undrar vad man ska göra för att få den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Har fått den här "ranken" 2gånger nu och undrar vad man ska göra för att få den? Dra ett visst antal hs ser det ut som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Har fått den här "ranken" 2gånger nu och undrar vad man ska göra för att få den? Den visar att du är en sniperhora som inte kan spela med något annat vapen än sniper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Den visar att du är en sniperhora som inte kan spela med något annat vapen än sniper. LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Den visar att du är en sniperhora som inte kan spela med något annat vapen än sniper. Brukar inte köra Sniper, favorit vapen på dom gamla Unreal spelen är faktist... Link Gun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 lol?? jag har en 2.80 ghz p4, geforce 7600 gs 256 gddr3, 512 mb ddr minne och jag kör Textures på 5 world på 5 och Pre-render screen 100% och det flyter på... konsigt Har nog med att mitt grafikkort bara har 128mb. - @DrStupid Jag brukar alltid vara sniper Sitter uppe på bron (om man springer upp på kablarna) ^^ Eller skjuta artilleri med Hellfire:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Favoriten är helt klart Rocket Launcher. På små banor så är Flak Cannon nästan lika rolig dock. Link gun må vara najs men tyvärr är den lite... Halvbra. Finns alltid bättre alternativ för longrange och allt som oftast bättre för short. Sniper må vara skoj men usch vad lamt det är att bara sitta med sniper, och så fort man dör så springer man upp i tornet igen och fortsätter. Det är inte ett riktigt sätt att spela UT på. För att kunna spela UT bra så måste man anpassa sig efter situationen. Då funkar inte sniper i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Favoriten är helt klart Rocket Launcher. På små banor så är Flak Cannon nästan lika rolig dock. Link gun må vara najs men tyvärr är den lite... Halvbra. Finns alltid bättre alternativ för longrange och allt som oftast bättre för short. Sniper må vara skoj men usch vad lamt det är att bara sitta med sniper, och så fort man dör så springer man upp i tornet igen och fortsätter. Det är inte ett riktigt sätt att spela UT på. För att kunna spela UT bra så måste man anpassa sig efter situationen. Då funkar inte sniper i längden. Som sagt, kan vara kul och sitter uppe i tornet nån gång. dock inte hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 (redigerad) Tankar det! När släpps spelet? Skulle vara kul på LAN! spelet=intedemotutanriktiga Redigerad 25 oktober, 2007 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 (redigerad) Vad har ni för rank? (Community->leaderboard så står det där) Jag låg på under 1000 men sedan så började jag spela oseriöst så nu ligger jag runt 1500. Redigerad 25 oktober, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts