Jump to content

Unreal Tournament 3

Boomer
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men dom går tillbaka till standard för min kompis, nån som vet varför?

Den kanske inte klarar mer :naughty: . Nästan alla spel har sånt spärr för att spelet inte ska låsa sig så det kan vara att datorn inte pallar spelet och ställer ner grafiken... Tror jag, vad har han för dator?

Edit: Nån som vill spela lite Multiplayer?

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Intel P4 3.6gHz, 1gig ram & Geforce 7800GTX 256mb

Okey det borde hans dator palla... Jag har sämre och kör på högsta grafik!!

Nickar DrStoopid. Skulle vara trevligt med lite utmaning. Jag äger sönder dom alldra flesta utom vissa som ger mig stor stock i anus. Något där emellan låter bättre. :naughty:

Okey men jag är ingen höjdare på spelet men går det att adda en friend i spelet?? för då addar jag dig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har

P4 2.6GHz

ATI Radeon 9600 128Mbit

1gig RAM

lirar på [3 Textures] [2 World] [65% Pre-render screen] och det laggar :naughty:

Det stjäl ganska många av mina kills när man lirar online :lol:

lol?? jag har en 2.80 ghz p4, geforce 7600 gs 256 gddr3, 512 mb ddr minne och jag kör Textures på 5 world på 5 och Pre-render screen 100% och det flyter på... konsigt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lol?? jag har en 2.80 ghz p4, geforce 7600 gs 256 gddr3, 512 mb ddr minne och jag kör Textures på 5 world på 5 och Pre-render screen 100% och det flyter på... konsigt

Har nog med att mitt grafikkort bara har 128mb.

-

@DrStupid

Jag brukar alltid vara sniper :wub: Sitter uppe på bron (om man springer upp på kablarna) ^^

:(

Eller skjuta artilleri med Hellfire:n

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Favoriten är helt klart Rocket Launcher. På små banor så är Flak Cannon nästan lika rolig dock.

Link gun må vara najs men tyvärr är den lite... Halvbra. Finns alltid bättre alternativ för longrange och allt som oftast bättre för short.

Sniper må vara skoj men usch vad lamt det är att bara sitta med sniper, och så fort man dör så springer man upp i tornet igen och fortsätter. Det är inte ett riktigt sätt att spela UT på. För att kunna spela UT bra så måste man anpassa sig efter situationen. Då funkar inte sniper i längden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Favoriten är helt klart Rocket Launcher. På små banor så är Flak Cannon nästan lika rolig dock.

Link gun må vara najs men tyvärr är den lite... Halvbra. Finns alltid bättre alternativ för longrange och allt som oftast bättre för short.

Sniper må vara skoj men usch vad lamt det är att bara sitta med sniper, och så fort man dör så springer man upp i tornet igen och fortsätter. Det är inte ett riktigt sätt att spela UT på. För att kunna spela UT bra så måste man anpassa sig efter situationen. Då funkar inte sniper i längden.

Som sagt, kan vara kul och sitter uppe i tornet nån gång. dock inte hela tiden

Länk till kommentar
Dela på andra sidor