Boomer Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Såg ingen tråd ang. Unreal Tournament 3 så jag tyckte att det kunde vara passande nu när demot släppts. Har själv inte testat demot än, håller fortfarande på att tanka det men kan slänga upp lite bilder när det är klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Slangade hem det och testade nyss. Verkar kul, riktigt snyggt är det, men det skulle vara snyggare om möjligheten till kantutjämning fanns. Inget spel med Unreal Engine 3 stödjer kantutjämning just nu vilket suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Ser förbannat snyggt ut. Är det lika kul som de gamla spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Ser förbannat snyggt ut. Är det lika kul som de gamla spelen? Jadå! En kul grej (vet inte om man kunde göra det i de tidigare spelen) är att man kan spela död, när man trycker F eller vad det är så gör fysiken sitt och ragdollen flupsar ihop i en hög. När man trycker F igen sen så reser man sig upp igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Är det både SP och MP demo eller bara SP/MP? Om det bara är SP så får det vara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Går köra online som de andra demosarna eller bara solo play? Laddat ner det men inge tid o instalera atm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Sjukligt skoj och snyggt. http://img223.imageshack.us/img223/120/ut3demo2007101222361581dl0.jpg http://img218.imageshack.us/img218/8677/ut3demo2007101223000029kv3.jpg http://img235.imageshack.us/img235/5252/ut3demo2007101222433965zw1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 (redigerad) :O:O:O! Måste tanka... får iofs köra på apful-grafik. EDIT: Snark... 118:e plats i kön -.- Redigerad 12 oktober, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 :O:O! Måste tanka... får iofs köra på apful-grafik. EDIT: Snark... 118:e plats i kön -.- Man kan inte ställa in grafiken, bara upplösningen. Förövrigt rekommenderar jag att du tankar torrenten istället, går mycket snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Man kan inte ställa in grafiken, bara upplösningen. Förövrigt rekommenderar jag att du tankar torrenten istället, går mycket snabbare. Tack för tipset, missade den Sökte efter torrent på demot på Google itsället Men om man inte kan ställa in grafiken... hur fixar dom det så det funkar med alla datorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Tack för tipset, missade den Sökte efter torrent på demot på Google itsället Men om man inte kan ställa in grafiken... hur fixar dom det så det funkar med alla datorer? Verkar som spelet är grymt bra optimerat så.. Ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Verkar som spelet är grymt bra optimerat så.. Ja.. Nice Sitter på 70% nu Tittar in igen efter jag har testat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 (redigerad) Testade att köra Online, ingen vidare ping på någon server. Men War of the Worlds -roboten är bara för skön. Redigerad 12 oktober, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Går det att spela död på MP med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Går det att spela död på MP med? Självklart, den hade jag stor nytta av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Hahaha... UT3 var knappt spelbart för mig. Grafiken var typ bättre på UT2004 för mig, eftersom jag nätt och jämt uppfyller UT3's minimumkrav... Men roligt var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 man kan spela död i de andra UT också. i alla fall ett av de som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Boomer - Grafiken går att ändra. Low inställningar: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/dc5qdagnl10p.JPG High inställningar: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/mho55yhkv7j4.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Boomer - Grafiken går att ändra. Low inställningar: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/dc5qdagnl10p.JPG Sådär ser det ut för mig... ganska ospelbart, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Boomer - Grafiken går att ändra. Low inställningar: High inställningar: Ah. Okay. Måste missat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts