BroDD Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Precis fått en skiva som jag försöker lägga in på datorn, men varje gång står det att datorn inte kan rippa i MP3. Får detta felmeddelande: Windows Media Player cannot rip the track because a compatible MP3 encoder is not installed on your computer. Install a compatible MP3 encoder or choose a different format to rip to (such as Windows Media Audio). Så nu undrar jag, hur fixar jag en mp3 encoder? Måste man köpa, eller finns det att ladda ner lagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Precis fått en skiva som jag försöker lägga in på datorn, men varje gång står det att datorn inte kan rippa i MP3. Får detta felmeddelande: Windows Media Player cannot rip the track because a compatible MP3 encoder is not installed on your computer. Install a compatible MP3 encoder or choose a different format to rip to (such as Windows Media Audio). Så nu undrar jag, hur fixar jag en mp3 encoder? Måste man köpa, eller finns det att ladda ner lagligt? En sökning på google. Om någon där inte funkar, så vet jag inte. Finns ju andra ripp-program om du skulle tänka dig det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts