keeroy Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 på tal om mest realistisk polis, så tycker jag vice city, för dom hade spikmattor eller vad det heter, och så kommer jag ihåg när min kompis spelade, så körde han i en bil, och när han stannade så ställde sig polisen runt om honom så han kunde inte köra någonstans det var jävligt coolt men oxå jävligt roligt xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 på tal om mest realistisk polis, så tycker jag vice city, för dom hade spikmattor eller vad det heter, och så kommer jag ihåg när min kompis spelade, så körde han i en bil, och när han stannade så ställde sig polisen runt om honom så han kunde inte köra någonstans det var jävligt coolt men oxå jävligt roligt xD Jag minns faktiskt inte hur det är med SA, men spikmattor finns i både LCS och VCS. Speciellt i LCS används de skitmycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Jag minns faktiskt inte hur det är med SA, men spikmattor finns i både LCS och VCS. Speciellt i LCS används de skitmycket. Det finns inga spikmattor i SA. Ååh jag kommer ihåg när jag körde Vice City för första gången, och jag tyckte att VCPD var så smarta och jävligt svåra att klara sig från. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Ååh jag kommer ihåg när jag körde Vice City för första gången, och jag tyckte att VCPD var så smarta och jävligt svåra att klara sig från. Nostalgitripp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts