Stevex Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Vi på John Bauer i Skellefteå har haft ett tema arbete där vi skulle göra en film, det här är min grupps film ^^ Det är jag som göra röst till han med påsen, allt är dubbat YouTube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Ganska oskoj imo, om du frågar mig tbh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Ganska oskoj imo, om du frågar mig tbh.. Ganska trist ja. Och 2 veckor? Geeez. Tror nog jag och några polare skulle kunna fixa det där på några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Ganska trist ja. Och 2 veckor? Geeez. Tror nog jag och några polare skulle kunna fixa det där på några dagar.ALLTSÅ ALLA KANSKE INTE HAR VÄNNER ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Har inte testat filmen än, men stjäl dom Lidman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Har inte testat filmen än, men stjäl dom Lidman? Tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Riktigt torr humor. Jag förstår inte meningen med denna filmen, skulle den vara rolig eller ville ni bevisa något?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Hhahaha fyfan vad tråkigt! Svinbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Bra idé, hyffsat bra gjord. Dålig humor. Mer dålig än bra dock =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 11 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Riktigt torr humor. Jag förstår inte meningen med denna filmen, skulle den vara rolig eller ville ni bevisa något?. det är meningen att den ska vara konstig och ja konstig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Vad tyckte eder lärare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 11 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Vad tyckte eder lärare? att det var rolig som resten av skolan. viss saker kan nog vara lättare att fatta elelr tycka vara roliga om man bor i skellefteå och känner nån i filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Rätt skoj, men hade svårt att fatta handlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Jag borde sitta på bordet, visst tycker du också det.. Jag sitter på bordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 17 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Rätt skoj, men hade svårt att fatta handlingen det är som inget riktigt nån handling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts