RavenE Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Denna ruta kommer upp -hela- tiden. Det är hela tiden av samma person, och jag har inte ens personen på min msn-lista. Jag har haft honom, men plockade bort då jag rensade listan. Det börjar bli väldigt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 (redigerad) Samma problem edit: har jag alltstå.. heh Redigerad 10 oktober, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Lägg till dom och be dom dra åt helvete? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) Lägg till dom och be dom dra åt helvete? Tror inte att den personen har gjort någonting, det kommer uipp hela tiden även om man inte tryckt på något. T ex så är det en som hela tiden får upp en sådan från mig fast jag inte har skickat efter en "ansökan". RavenE: Testa att trycka på Ja, då brukar det försvinna, du störs väl ändå inte av att ha en tom mapp i den här datorn? Eller, bruka försvinna är fel ord. Jag har för mig att det försvinner då, ska jag väl säga. Redigerad 11 oktober, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Jag hade samma problem för ett tag sedan. Det var nån här (kommer inte ihåg vem) som skickade ett sådant medelande till mig nonstop. Det är nått som blir fel, det slutade inte förrens han tog bort mig från sina kontakter. Så tipset är att du ber personen ta bort dig från sina kontakter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 RavenE: Testa att trycka på Ja, då brukar det försvinna, du störs väl ändå inte av att ha en tom mapp i den här datorn? Eller, bruka försvinna är fel ord. Jag har för mig att det försvinner då, ska jag väl säga. Ska prova det. Jag hade samma problem för ett tag sedan. Det var nån här (kommer inte ihåg vem) som skickade ett sådant medelande till mig nonstop. Det är nått som blir fel, det slutade inte förrens han tog bort mig från sina kontakter. Så tipset är att du ber personen ta bort dig från sina kontakter. Jepp, det är någon här från forumet för mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Testa annars att gå in på Alternativ -> Delade mappar -> Kryssa bort "Använd delade mappar istället för att skicka en fil åt gången." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) Lajnux brukar ge mig en sån dära sisådära ibland när jag loggar in :S Testa kryssa ur "Delade mappar" .. Redigerad 11 oktober, 2007 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Lajnux brukar ge mig en sån dära sisådära ibland när jag loggar in :S Testa kryssa ur "Delade mappar" .. Jag brukar få en av dig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Jag brukar få en av dig också. Weird, Jag har inte skickat nån ; Men låt den vara med ingeting i så lär vi ju inte få upp en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts