Remoob Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Det fanns typ med några som gjorde höll på att göra mål o sånt med basket boll, dom hoppa , gjorde volter o såå. nÅGON SOM vet vad dom hette? Tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 (redigerad) Gtasajten's got talent Nu ska vi få se gruppen som kallar sig 'admins' göra sig av med dig. De är mina favoriter Redigerad 10 oktober, 2007 av Qouad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 (redigerad) Harlem Globetrotters Nej, det är ju det original"gruppen" heter. En snabb youtubning gav mig det här: http://www.youtube.com/watch?v=UIBO1b5ZWE8 Redigerad 10 oktober, 2007 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 10 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Harlem Globetrotters Tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 (redigerad) Tack Varsågod, läs min edit ifall du missade den. Och fråga helst i den här tråden nästa gång. Redigerad 10 oktober, 2007 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts