emo Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Det nya R&C är på G, och jag väntar spänt. så snacka på om du gillar skiten, jag vill bara veta om man kan radera sparfiler på första spelet förutom att gå in på minneskortet och radera allt, har nämligen av någon fucked up anledning råkat spara tre filer.. TRE FILER!!! Och jag vill ta bort två av dem, problemet är bara att på minneskortet så är alla sammlade i en o samma fil. Så please tell me if you know Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Jag skulle gärna ha köpt det om jag hade en PS3. Men cok dyrt. Ratchet and clank serien är tung. Det är bara Gladiator som jag inte gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Jag skulle gärna ha köpt det om jag hade en PS3. Men cok dyrt. Ratchet and clank serien är tung. Det är bara Gladiator som jag inte gillar. Sant, it's a damn shame att det ska vara så dyrt.. men det är det är ett spl som ska inskaffas, kanske du kan köpa skiten när det blir billigare, elr jag menar.. det är klart du ska skaffa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Sant, it's a damn shame att det ska vara så dyrt.. men det är det är ett spl som ska inskaffas, kanske du kan köpa skiten när det blir billigare, elr jag menar.. det är klart du ska skaffa det Exakt, det här är definitivt ett måste om jag fixar PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Exakt, det här är definitivt ett måste om jag fixar PS3. Så du vet inte hur man raderar en sparfil från första spelet utan att ta bort den från missenkortet. alltså att ta bort den "in-game" ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Köppte igår och Insomniac höll sitt löfte med väldigt fina visuals Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 R&C är kung. Tänker köpa PS3 när GTA IV släpps, och då blir det ju självklart också Tools of Destruction <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts