RasmusN Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Hej alla gta-experter.. Nu har jag en fråga. Om man har en lastbil med trailer, hur kopplar man bort trailen från lastbilen när man inte vill ha trailern kvar. Samma sak är det med flygplatsens bagbil som man kör väsksläpen med, hur får man av det!!?? /Rasmus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Jag tror inte att det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 10 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Jag tror inte att det går. Tycker det måste gå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Tycker det måste gå.. är det inte bara att backa snett? så att dom böjer sig mot varandra lixom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 11 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 är det inte bara att backa snett? så att dom böjer sig mot varandra lixom Roligt Tror ni inte jag vet det. Tänk om man har backat in trailern så man vill ha den och sedan vill koppla av den ska man börja backa och förstöra allt då? Det borde finnas något sätt som är lika enkelt som när man kopplar på trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts