RavenE Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 (redigerad) Alltid roligt med bilder så man ser grejorna... Så ladda helst upp en sån.. Ja, även om du bara har nåt litet... Kom igen, var inte fega, slöa o lata nu!! (:!!! åh nice det ar är nåra bilder (:!!! vill se flera juu Edit: Nice me lite bilder. regnar ju idag så plåta på (:!!! FIxa schysta bilder på era grejor i jackan o brallorna mm (:!!! Lite bilder nu gott folk det tar ju bara 1 min o fixa e hemma o sjuk.. har inget o göra.. så posta lite i tråden (:!!! elakingar Fetishist, javisst. Redigerad 18 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 biblioteks kort Bonus kort GAME Bonus Kort SF Bio Legitimation Csn-kortet en lapp med melite skit skrivet på den(oläsbart) en hög kvitton plånbok en tjuga tre stycken lysdioder Mobil Samsung SGH-E730(aldrig mer en samsung) en penna 3 kabel snuttar jord fas och nolla gammal bussbiljet en "rare earth magnet" liten metall platta och en 50:öring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Detta har jag typ alltid i fickorna, snus och plektrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 För tillfället inget alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Just nu har jag chevrolet nyckeln, snusdosan och telefonen. inget folk vill se ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Just nu har jag chevrolet nyckeln, snusdosan och telefonen. inget folk vill se ^^ Chevroleten lät intressant dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Chevroleten lät intressant dock. Chevys är ALLTID intressand om det inte handlar om nyare corvette då är det dynga. men det är bara en chevy van 20 skåpbil idag har jag allt som igår, fast 4,50 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Jeans: Vänster fram - Två tändare, en dosa Göteborgs Rapé. Höger fram - Mobiltelefon. Vänster bak - Schema. Höger bak - Plånbok med skåpsnyckel, pengar, kort osv. Jacka: Vänster inneficka - Tuggummi. Höger innerficka - Ett paket Marlboro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Jeans: Vänster fram: Nycklar och mobil. Höger fram: Plånbok. Vänster och höger bak: Tomt. Jacka: Vänster: Papperskräp. Höger: Tomt. Vänster liten inneficka: Tomt. Vänster inneficka: Bafucin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 idag har jag vänster fram: chevrolet nycklar och ett par äckliga suzuki nycklar höger fram: mr. telephone högerbak: mr. snusdosa vänster bak: småpengar och plånboken jacka: vänster: papper höger: halstabletter armficka (bomberjacka): en femhundring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 högerficka : penna, metallplånbok typ, för kort och sånt vänsterficka : tomt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Högerficka: Mobiltelefon. Vänsterficka: Nycklar. Höger bakficka: Plånbok. Vänster bakficka: Nada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Höger fram: Telefon Vänster fram: Nycklar och en halväten påse Non-Stop Höger bak: Plånbok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jmm Skrivet 10 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Thanks guys... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Vänster fram: Nycklar, penna Höger fram: Mobil, iPod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Thanks guys... Tack för vaD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jmm Skrivet 14 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 (redigerad) Tack för vaD? ja jag vet inte faktiskt........ Redigerad 14 november, 2007 av jmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts