Merkky Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Höger fram är tom. Vänster fram ligger mobilen. Vänster bak ligger snusdosan. Höger bak ligger das nycklar. Har allting annat i min kameraväska, plåtbörs, obefintliga pengar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 I vänsterfram har jag nycklar. I högerfram har jag plånbok. Resten har jag i jackfickorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Höger fram: Nycklarna, eventuella sedlar och mynt, plånboken. Nu låg dock min plånbok kvar på nedervåningen, så jag fick plocka fram något likvärdigt att ha med på bilden. Vänster fram: alltid min iriver e10 eller min mobiltelefon, beroende på om jag har kommit ihåg att ladda min mp3-spelare eller inte. Annars lyssnar jag på telefonen. Inget annat än de två får vara i den fickan, och de får absolut inte vara där samtidigt. I bakfickorna (som jag inte ens har några på de här byxorna) har jag egentligen ingenting. Eventuellt ett Labello, ett paket näsdukar och några tandpetare som jag snott med mig från matsalen. Men dessa saker brukar jag oftast ha i jackan eller tröjan. Speciellt Labello't, eftersom det blir så kladdigt när det är varmt. Mobilen ligger också i jackan/tröjan, om jag har mp3-spelaren i fickan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Höger fram: Nu låg dock min plånbok kvar på nedervåningen, så jag fick plocka fram något likvärdigt att ha med på bilden. ----- Jaja, jag langar väl upp bild jag med då. På det jag har i fickorna för tillfället, vilket inte är så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jmm Skrivet 11 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) Höger fram: Nycklarna, eventuella sedlar och mynt, plånboken. Nu låg dock min plånbok kvar på nedervåningen, så jag fick plocka fram något likvärdigt att ha med på bilden. LOL, är din plånbok ungefär lika stor oxå? Edit: Nice me lite bilder. regnar ju idag så plåta på Redigerad 11 oktober, 2007 av jmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Höger fram - Mobil och penna. Vänster fram - Etui (stavning?) och nycklar. När jag är i skolan om dagarna ligger dock nycklarna ibland i jackfickan och resten i väskan, eftersom jag ändå bär med den hela tiden. EDIT: Inte så att du är ficktjuv, jmm? Eller så har han en fetish. Han tittar på bilderna där folk lagt ut saker på byxorna som folk varit tvungna att ta av sig för att ta bilden. Sedan fantiserar han om alla pojkar som står utan kalsonger. Jag tänker då inte ta några risker. Brukar inte ha så mycket i mina fickor, och om jag har någonting i dem har det ingen bestämd plats. Det är väll onödigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Vänster Fram: Mobil och Nyklar. Höger Fram: iPoden. Vänster Bak: Inget. Häger Bak: Plånboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 LOL, är din plånbok ungefär lika stor oxå? Hehe, nej. Kom igen nu, det är bilder vi vill se! Inte listor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Vänster fram: Nycklar och mobil Vänster bak: Ingenting Höger fram: iPod Höger bak: Plånbok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Scanner ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Har ingen kamera i närheten så det får bli text. Vänstra fickan: Endast mobil Högra fickan: Nycklar, såndär cardholder och en penna. Yay, jätteroligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Har ingen kamera i närheten så det får bli text. Vänstra fickan: Endast mobil Högra fickan: Nycklar, såndär cardholder och en penna. Yay, jätteroligt. Sluta ljug, vi vet att du har allt i bakfickorna så du kan spela fickpingis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Vänster Fram: Nycklar och mynt(så de inte repar mobilen) Höger Fram: Mobil och sedlar, ipoden ifall jag ska sitta ner. Vänster Bak: Näsdukar Häger Bak: Oftast ipoden, kniv eller nåt ätbart(dock aldrig två grejer där samtidigt) Fast nu till vintern har man ju jacka med massa innerfack och sånt skoj, så det ändras väl lite då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jmm Skrivet 12 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Eller så har han en fetish. Jomen visst.... In your dreams... O nej ingen ficktjuv e man heller. Då hade man väl knappast vart nyfiken Hehe, nej. Kom igen nu, det är bilder vi vill se! Inte listor. Yepp d vill vi! Vore ju skoj om nåra fler vågade visa bilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Myntficka: Mynt. H,F: Mobil, tuggummi. V,F: Plåtplånka, nycklar. V,B: atm matteläxa H,B: Oftast något papper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Vänster Fram: Nycklar och mynt(så de inte repar mobilen) Höger Fram: Mobil och sedlar, ipoden ifall jag ska sitta ner. Vänster Bak: Näsdukar Häger Bak: Oftast ipoden, kniv eller nåt ätbart(dock aldrig två grejer där samtidigt) Fast nu till vintern har man ju jacka med massa innerfack och sånt skoj, så det ändras väl lite då Kniv? Ganster? :S ; Vänster Fram; Ipod, Mobil och ~30Kroner. Höger Fram; Penna och sudd + Nycklar .. (Skåp, Cykellås,Hemnyckel , Moppenyckel) Bak; Inget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Vänster fram; Nycklar och Plåtbok med kort och sedlar. Höger fram; Mobiltelefon och mynt. Backfickor; Tomma just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Orkar inte ta bild just nu, kommer upp senare. Jeans: v-fram=mobil, tändare, penna, moppenycklar. h-hram=husnycklar v-bak= plånbok h-bak=snusdosa Jacka: v-ytter=tom, ibland ett ciggpaket h-ytter= tom, ett hål i fickan så jag vågar inte ha nått i den v-inner= skolpapper, ibland ciggpaket h-inner= läsk, snickers (ja istort sett alltid) typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Kniv? Ganster? :S ; Vänster Fram; Ipod, Mobil och ~30Kroner. Höger Fram; Penna och sudd + Nycklar .. (Skåp, Cykellås,Hemnyckel , Moppenyckel) Bak; Inget.. Yupp gansta gansta. Nej men jag är bara rädd typ , det känns bättre när man har den bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Plånbok, snus, lypsyl och så mobilen men den tog jag kortet med så den får inte vara med. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/vvvapfhaoznj.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts