jmm Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Hej! Vad kånkar du omkring med i dina fickor om dagarna? Jackan? Jeans/byxor? osv Nycklar? kondom? plånbok? Tell us :-) Snickare, elektriker,bilmek? Arbetsbrallor med en uppsjö av saker och fickor? Alltid roligt med bilder så man ser grejorna... Så ladda helst upp en sån.. Ja, även om du bara har nåt litet... Kom igen, var inte fega, slöa o lata nu!! Mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 OT: Pengar + Nyckar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Brukar inte ha så mycket. Kollade nu. Penna, bankkort och en tia. Nycklarna hänger jag av mig när jag kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 (redigerad) Vänster: Nycklar. Höger: Telefon. (ur mitt perspektiv då) Jacka: iPod, "stålplånbok" med buss- och bankkort och idag även Bafucin. Redigerad 10 oktober, 2007 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Vänster: Nycklar. Höger: Telefon. (ur mitt perspektiv då) Jacka: iPod, "stålplånbok" med buss- och bankkort och idag även Bafucin. Åh fyfan, skulle aldrig klara att ha nycklarna i annat än högra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Vänster: Skruv. Höger: Telefon. Är det måhända Mafia_king, eller vad han nu hette, som är tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Vänster: Skruv. Höger: Telefon. Är det måhända Mafia_king, eller vad han nu hette, som är tillbaka? Vem vet.. tbh är detta en onödig-lek tråd enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Ur mitt perspektiv: Vänster: Plånbok + Nycklar Höger: Mobil + MP3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Ur mitt perspektiv: Vänster: Nycklar och plåtplånbok med busskort, bankkort, och en massa andra onödiga kort. Höger: Mobilen plus en liten bit av adabtern till hörlurarna samt schemat. När jag är hemma är alla fickor helt tomma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Höger fram - Mobil, k800i, bild känns överflödigt. Vänster fram - Plånbok, se bifogad bild. (Ibland även bilnyckel eller cykelnyckel). Myntfickan - Mynt. Nothing more, nothing less. Använder ej bakfickorna då det förstör intrycket av min välskulpterade rumpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Höger fram - Nycklarna Vänster fram - Mobilen Höger bak - Plånbok Vänster bak - Schemat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Vänster: MP3-spelare och mobiltelefon Höger: Plånbok och nycklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Tar ni inte bilder kan ni lika gärna låta bli att posta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 v-Fram: Snusdosa (Nycklar om jag är ute/Kör bil) h-Fram: Telefon v-Bak: Plånbok h-Bak: Tom (Snusdosan om jag har taiiiightisar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Vänster: Plånboken vilken jag har min skåpnyckel i, som är den enda nyckel jag har. Höger: Mobilen, penna etc. små grejor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Vänster: Snusdosa, (Om jag har någon på mig) penna. Mobilen om jag har den med mig. Höger: Plånkan, nycklar. Brukar inte ha så mycket mer på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Inget i någon av dem. På sin höjd en iPod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Höger fram: Nycklar. Venster fram: Mobil. Höger bak: Ipod (om jag inte använder jacka) Venster bak: Sedlar, plåtplånbok, mynt och annat småkrafs. Sen använder jag arbetarbältet i skolan lite då och då, kommer inte riktigt ihåg vad som finns i det. Får väl ta och slänga upp en bild imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 (redigerad) Höger fram - Mobil och penna. Vänster fram - Etui (stavning?) och nycklar. När jag är i skolan om dagarna ligger dock nycklarna ibland i jackfickan och resten i väskan, eftersom jag ändå bär med den hela tiden. EDIT: Inte så att du är ficktjuv, jmm? Redigerad 10 oktober, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 (redigerad) . http://www.fuskbugg.se/pub/misc/20070201.jpg http://www.fuskbugg.se/pub/misc/20070201(001).jpg KvalitéN Varför skriver folk vad dom har när det är en bildtråd? : < Redigerad 10 oktober, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts