guardian Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Ge blod var intressant. Hur mycket får man för det ungefär? det rör sig inte om mycket pengar, tror det är ungefär 100-150 spänn per gång. men stålar är alltid stålar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 - ge blod Sen när får man betalt för att ge blod?? --- Mitt personliga tips är olika spel och vadslagning, om man ens är lite insatt i t.ex. fotboll och använder sig av en månadsbudget till spelandet kan man få en nätt liten extrainkomst på några tusen/månad. Är man inte så insatt finns det alltid experter på internet som man kan "rygga". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Startsida > Frågor & Svar > Får man betalt för att man ger blod? Får man betalt för att man ger blod? Svar: Blodgiving är frivillig och obetald. Bodcentralerna vill gärna visa sin uppskattnig genom att dela ut en liten blodgivargåva, (kontantersättning förekommer också). Gåvan kan vara en T-shirt, mugg, presentcheck eller dyl och motsvarar ett värde av 30:- till 50:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Konstigt. Jag trodde man fick typ 150 spänn när man gav blod. Så är det iaf i vissa länder Men man får ju en t-shirt och en biobiljett eller nåt så helt värdelöst var det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Konstigt. Jag trodde man fick typ 150 spänn när man gav blod. Så är det iaf i vissa länder Men man får ju en t-shirt och en biobiljett eller nåt så helt värdelöst var det inte Du tänker nog på plasma. Vet att min pappa lämnade det för några år sedan. Till skillnad från blodgivning så får man lämna plasma varannan vecka, så det tjänar man rätt enkla pengar på. Dock så köps det nu för tiden in plasma från östeuropeiska länder, jag vet faktiskt inte om svenskar kan lämna sådant alls nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Well, det tar lite tid men du får nog pengarna snart, jag fick iaf pengar. Caash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Well, det tar lite tid men du får nog pengarna snart, jag fick iaf pengar. Caash ÖHÖöÖHöÖHÖHÖÖHÖÖHÖHÖöHÖhhöhögn.ö!!1!11!2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Well, det tar lite tid men du får nog pengarna snart, jag fick iaf pengar. Caash Jag hoppas att du skämtar. Det dära är en "Fejk" Sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Jag hoppas att du skämtar. Det dära är en "Fejk" Sida Vaaaaaaa... jag som trodde att jag var miljonär aja har iaf kvittot kvar på alla 200 datorer. puuh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Lol @ Remoob OT. En invandrare här stoppade mjöl i påsar och sålde till dumma fjortisar som trodde det var knark. känner inte honom men han var på mig och mina kompisar och trodde att vi skulle köpa lol... En snubbe sa även att han hade fått ihop 5k eller nått sånt på en helg (eller var det kväll? ) iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Lol @ Remoob OT. En invandrare här stoppade mjöl i påsar och sålde till dumma fjortisar som trodde det var knark. känner inte honom men han var på mig och mina kompisar och trodde att vi skulle köpa lol... En snubbe sa även att han hade fått ihop 5k eller nått sånt på en helg (eller var det kväll? ) iaf... Krossad fishermans friend funkar bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts