kicken Skrivet 10 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Ha ha ha, oj vad jag skrattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 "Knepigaste" sätten jag använder: - Säljer cigaretter åt smågrabbar som ger 50 cent/cigaretten (dvs. 5 kr.) 20st = 100 kr - Eller så köper jag åt smågrabbar och tar 100% provision 40 kr enkelt. - Eller öl 20-30 kr/öl 12 st = 240-360 kr - Panta burkar och flaskor. - Spelautomater, brukar skita sig och brukar lyckas. - Mor och far. - Farmor. - Sälja spel. - Utföra något enkelt, skjutsa någon eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Vad knepig du är som langar, det var du som uppfann det va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Vad knepig du är som langar, det var du som uppfann det va? Nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Nej? Och så har du Pluton Svea-signatur =) Tihihihi, jag skrattar så jag kiknar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Och så har du Pluton Svea-signatur =) Tihihihi, jag skrattar så jag kiknar. Ser inget fel i det, tyvärr. Hör man till den germanska rasen så hör man. Skulle gärna vilja att denna del av finland hör till sverige, men inte dagens sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Skulle gärna vilja att denna del av finland hör till sverige, men inte dagens sverige Off topic: Du bor på Åland va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) Hähä, vi vill inte ha med dig ändå I Lol, alltså.. Redigerad 11 oktober, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Off topic: Du bor på Åland va? Nope, Syd-österbotten. med en svenskpråkig majoritet. Hähä, vi vill inte ha med dig ändå I Lol, alltså.. Nejj, jag förstår det Ni vill bara ha mörkhyade och araber. Tycker synd om er Svenskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Nejj, jag förstår det Ni vill bara ha mörkhyade och araber. Hellre det än nazister, jao. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) Hellre det än nazister, jao. Jag är en av de bättre nazisterna, tro mig Jag behandlar oftast folk som jag blir behandlad själv, oavsett hudfärg eller nationalitet. Men då ligger det en annan femma i vad jag tycker om dem. Nog talat.. Redigerad 11 oktober, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Jag är en av de bättre nazisterna, tro mig Jag behandlar oftast folk som jag blir behandlad själv, oavsett hudfärg eller nationalitet. Men då ligger det en annan femma i vad jag tycker om dem. Nog talat.. Så 'de' behandlar dig bra, och ändå tycker du illa om 'dem'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Så 'de' behandlar dig bra, och ändå tycker du illa om 'dem'? Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Jag är en av de bättre nazisterna, tro mig Jag behandlar oftast folk som jag blir behandlad själv, oavsett hudfärg eller nationalitet. Men då ligger det en annan femma i vad jag tycker om dem. Nog talat.. Är judar dumma? @Kicken- Om det gäller snabba pengar kan du alltid springa ärenden åt folk, leka taxi med moppen (om du har någon), och hjälpa till hemma, eventuellt panta burkar. Det är nog det du kan tjäna pengar på snabbast, om du inte vill skaffa ett riktigt jobb. Att panta burkar kan man lungt håva in 150 spänn på, om ni har sparat länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) Är judar dumma? Jag är inte så anti-semitistiskt inriktad, så svar Nej. Så 'de' behandlar dig bra, och ändå tycker du illa om 'dem'? Dem jag känner att jag inte kan lita på, ja. Redigerad 11 oktober, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Ja? Nu var det ju inte riktigt meningen att du skulle svara på den här frågan, men tack ändå.. och eh, ja.. God natt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Smsa LÅNA! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Smsa LÅNA! =) Dummaste man kan göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 - ge blod - panta burkar - gå till det största köpcentret och erbjud folk att köra tillbaka deras kundvagnar så får du myntet som sitter i - sälj nåt du inte behöver på blocket och bästa tipset: svarttaxi har du bil eller om nån polare har så ta den och ställ er utanför ett uteställe med mycket folk en fredagkväll och fråga folk som är på väg hem. Jag har tjänat flera tusen på bara några timmar genom detta när jag inte hade jobb. Det är dom snabba sätten, men skaffa ett jobb i längden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 - ge blod - panta burkar - gå till det största köpcentret och erbjud folk att köra tillbaka deras kundvagnar så får du myntet som sitter i - sälj nåt du inte behöver på blocket och bästa tipset: svarttaxi har du bil eller om nån polare har så ta den och ställ er utanför ett uteställe med mycket folk en fredagkväll och fråga folk som är på väg hem. Jag har tjänat flera tusen på bara några timmar genom detta när jag inte hade jobb. Det är dom snabba sätten, men skaffa ett jobb i längden Ge blod var intressant. Hur mycket får man för det ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts