kicken Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Nu är det så att jag har lite pengaproblem. Och jag vet att det finns tusentals sätt att tjäna pengar på, men jag har hjärnsläpp och kommer inte på något. Jag kan ju inte jobba just nu, eftersom jag är fullt upptagen med skolan, men det måste väl finnas andra sett hur man kan tjäna pengar, right? Alla tips välkomnas på hur man kan tjäna pengar! Tackar på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Du får väl studiebidrag? Det räcker för mig. Annars tjata på föräldrar, hjälp till hemma mot betalning, skaffa godisförbud och få pengar av dina föräldrar för det ( ) och så vidare. Snylta på dina föräldrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Du får väl studiebidrag? Det räcker för mig. Annars tjata på föräldrar, hjälp till hemma mot betalning, skaffa godisförbud och få pengar av dina föräldrar för det ( ) och så vidare. Snylta på dina föräldrar Ja, jag får studiebidrag, men inte hela, så jag är i brist på pengar. Hmm, jag bor bara med mor min och hon är typ i lite ekonomisk kris just nu, så det är nog inte så smart . Och glöm min far, han bor på ett annat ställe, vill inte prata om honom över huvud taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Skippa sömnen och bli tidningsbud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Skippa sömnen och bli tidningsbud! Jag jobbade på aftonbladet förut. Man var tvungen knacka på dörrar och fråga ifall människor ville köpa aftonbladet. Man jobbade 10.00 - 11.30 på lördagar och söndagar. Man tjänade ca. 300 kr på en helg. Jag slutade dock och jag har ingen lust att göra om det. Dels tjänar man för lite (Okej, 300 för 3 timmar är kanske bra), men ändå. Man tröttnar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 To long, didnt read. Råna en bank. Det är snabbaste sättet att få pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Med tanke på all planering det kräver och även själva genomförandet går nog en pantrunda snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Jag jobbade på aftonbladet förut. Man var tvungen knacka på dörrar och fråga ifall människor ville köpa aftonbladet. Man jobbade 10.00 - 11.30 på lördagar och söndagar. Man tjänade ca. 300 kr på en helg. Jag slutade dock och jag har ingen lust att göra om det. Dels tjänar man för lite (Okej, 300 för 3 timmar är kanske bra), men ändå. Man tröttnar på det. Jo jag vet, inte jobbat som det men hört andras vad dom tyckt.. Det lät fruktansvärt Vet inte riktigt hur man tjänar pengar om man inte ska jobba riktigt.. Dunka ner kärringar på stan? Funkade väldigt bra i dekrim iaf. Använda skohorn som vapen funkar utmärkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Leta pant burkar? Om det är nån festival så brukar man hitta lite. bli fotbollsdomare? Reklam fast det ville du inte. Hm finns inte mkt att komma på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Seriösa svar plz. Panta burkar skulle aldrig komma för sig. Det gjorde man i lågstadiet. Men mer suveräna ideér. Som t.ex att vara försökskanin som Vice. var och liknande. Kom igen, bättre kan ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Klipp dig å skaffa dig ett jobb? Helgjobb, kanske lite svårt å få men rätt bra betalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Du vill ha pengar men har inte tid att jobba? Så funkar det inte här i världen, vill man ha något får man arbeta för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Råna studenter som är på väg till krogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Jag har tänkt så här: jag blir modell. Skitenkelt, skitbra. Enkla pengar. Det är min plan. Måste bara bli uppraggad av någon modellargentur men det är nog inte så svårt. Pallar inte söka själv. Men man måste vara snygg och ha kindben, så lycka till ni fula pengasökare, höhöhöhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Med tanke på all planering det kräver och även själva genomförandet går nog en pantrunda snabbare. Vem har sagt nått om planering? Ta en kniv eller dylikt. In till banken. Ta pengar. Dra. Bli haffad. Han har mer pengar än han någonsin haft ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Sälja saker är annars en bra grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Leta igenom ditt rum,vind,källare osv efter saker som du inte vill ha/behöver länge och sälj dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Sälja saker är en bra idé. Att jag inte tänkt på det förut. Förresten, vart hittar man helgjobb? Eller är det företag och liknande som söker arbetare för helgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Sälj din kropp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Sälj din kropp. Han skulle inte tjäna bra på det. kicken, har du någon syster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts