Remoob Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Någon som vet var man kan ladda ner undertexter till family guy den nya S06 E02. Avsnittet heter typ Brians song. Svenska går bra Engelska går bra Grekiska går ej bra Tyska går ej bra Spanska går ej bra. Den på undertexter.se är fel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Man måste ha hyfsat kassa IQ-resultat för att inte förstå Family Guy, typ dummaste serien någonsin. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Mjo, får väl hålla med Family guy är väl inte särskilt svårt att förstå, men du kanske ska ha det till något annat.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Warez ftw. Btw, du måste vara dum om du inte fattar Family Guy .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Warez ftw. Btw, du måste vara dum om du inte fattar Family Guy .. Det var ingen som inte fattade Family guy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Någon som vet var man kan ladda ner undertexter till family guy den nya S06 E02. Avsnittet heter typ Brians song. Svenska går bra Engelska går bra Grekiska går ej bra Tyska går ej bra Spanska går ej bra. Den på undertexter.se är fel Det var ingen som inte fattade Family guy FATTAR DU?! Varför i helvete ska han ha undertexer om han fattar avsnittet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 FATTAR DU?! Varför i helvete ska han ha undertexer om han fattar avsnittet? Förlåt mig, jag trodde att han inte förstod vad Family guy handlar om Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 10 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 (redigerad) Jag förstår avsnitten men det skulle vara lite roligare med text, har lite dålig hörsel. Hör inget i mitt vänstra öra. Redigerad 10 oktober, 2007 av Remoob Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Usch, kan inte tänkte mig det..låter inte så värst trevligt... Men det finns ju hela säsonger Dvd boxar där finns ju massa text att välja på (jag menar självklart att du ska köpa dem =/) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Någon som vet var man kan ladda ner undertexter till family guy den nya S06 E02. Avsnittet heter typ Brians song. Svenska går bra Engelska går bra Grekiska går ej bra Tyska går ej bra Spanska går ej bra. Den på undertexter.se är fel Inget fel på undertexter.se's undertext. Det är du som har fel avsnitt. f.ö. värdelös topic. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts