Jump to content

Fight Night

Renard
 Share

Recommended Posts

Humm, vissa säger att 2:an är ännu bättre än 3:an. Och det ser faktiskt så ut. Så nu har jag ett litet dilemma på halsen.

Det ända jag tycker som är bättre mellan round 2 och 3, är att 2:an har skönare ragdoll när någon knockas.

Annars är 3:an bäst i mitt tycke.

När man har klarat karriärläget så är bara köra multiplayer, hihi. :>

Edit: skall även tillägga att jag inte har kört Round 3 på PS2, dock kört 2.

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har det till Xbox 360. Enda tipset jag har är ju att köpa det om du gillar spel som går i slowmotion för gubbarna slår verkligen inte snabbt förutom Ali då i första ronden. Annars så går det i slowmo :D

Det tycker då inte jag.

Har man en karaktär som har speed som inriktning och om man tränar upp snabbheten relativt mycket så slår man jävligt snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga.

Vaför gör du en tråd till nästan varje spel som du finner 'intressant'? Jag skulle klassa det som att spamma trådar.

Därför att jag vill vara säker på att jag inte köper ett skitspel. Jag vill höra vad andra tycker också. Utöver det jag läst i diverse reccensioner på Internet. Kanske vore bra med en tråd där man kan ställa alla frågor man vill om ett spel istället? Eller finns det en redan som jag missat?

OT: Det blir 3:an jag köper. Ska passa på att hyra senaste Rocky filmen på samma gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor