Renard Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Funderar på att införskaffa detta boxnings spel rätt så snart till PS2. Men har jag valt rätt? Det ser otroligt vackert ut och verkar innehålla det jag vill ha. Men håller det i längden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Boxningsspel brukar aldrig "hålla i längden" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Boxningsspel brukar aldrig "hålla i längden" Jag förstår vad du menar, men spelar man igenom det en gång för att aldrig köra det igen senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Har Fight Night Round 3 till 360, och det är grymt coolt. Men som Marky sa så är det inte något som håller i längden, utan det blir bra nog enformigt även om man kör karriärläge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Humm, vissa säger att 2:an är ännu bättre än 3:an. Och det ser faktiskt så ut. Så nu har jag ett litet dilemma på halsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 (redigerad) Humm, vissa säger att 2:an är ännu bättre än 3:an. Och det ser faktiskt så ut. Så nu har jag ett litet dilemma på halsen. Det ända jag tycker som är bättre mellan round 2 och 3, är att 2:an har skönare ragdoll när någon knockas. Annars är 3:an bäst i mitt tycke. När man har klarat karriärläget så är bara köra multiplayer, hihi. Edit: skall även tillägga att jag inte har kört Round 3 på PS2, dock kört 2. Redigerad 12 oktober, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Har det till Xbox 360. Enda tipset jag har är ju att köpa det om du gillar spel som går i slowmotion för gubbarna slår verkligen inte snabbt förutom Ali då i första ronden. Annars så går det i slowmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Har det till Xbox 360. Enda tipset jag har är ju att köpa det om du gillar spel som går i slowmotion för gubbarna slår verkligen inte snabbt förutom Ali då i första ronden. Annars så går det i slowmo Det tycker då inte jag. Har man en karaktär som har speed som inriktning och om man tränar upp snabbheten relativt mycket så slår man jävligt snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Det tycker då inte jag. Har man en karaktär som har speed som inriktning och om man tränar upp snabbheten relativt mycket så slår man jävligt snabbt. Haha precis. Slowmo? No way. Min gubbe står och svingar krokar värre än Ali. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Fråga. Vaför gör du en tråd till nästan varje spel som du finner 'intressant'? Jag skulle klassa det som att spamma trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Fråga. Vaför gör du en tråd till nästan varje spel som du finner 'intressant'? Jag skulle klassa det som att spamma trådar. Därför att jag vill vara säker på att jag inte köper ett skitspel. Jag vill höra vad andra tycker också. Utöver det jag läst i diverse reccensioner på Internet. Kanske vore bra med en tråd där man kan ställa alla frågor man vill om ett spel istället? Eller finns det en redan som jag missat? OT: Det blir 3:an jag köper. Ska passa på att hyra senaste Rocky filmen på samma gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts