gustav812 Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 jag har problem med uppdraget där man ska flyga med rc\leksakshelikoptern jag får den inte att flyga om någon har svaret så skriv vad de e och hur jag kan lösa det skriv här eller emalia gbrostroem@yahoo.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 (redigerad) Det är väl bara att trycka på upp-pilen/W? Redigerad 10 oktober, 2007 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 (redigerad) Först måste du ju säga om du lirar på PS2, PC eller Xbox. PS2 så kan jag kanske hjälpa dig. Redigerad 10 oktober, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gustav812 Skrivet 11 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Först måste du ju säga om du lirar på PS2, PC eller Xbox. PS2 så kan jag kanske hjälpa dig. ps2 litet problem om det behövs en ramp så säg var den är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 (redigerad) Du styr minihelikoptrarna precis som vanliga helikoptrar. Du lyfter med X, styr med L2, R2 och den vänstra analoga spaken. För att över huvudtaget komma framåt så måste du luta samma spak framåt en bit. Då börjar helin röra sig framåt. Vill du komma upp i högre fart är det bara att luta framåt mera, samtidigt som du släpper X en sekund eller två. När du ska ner så använder du fyrkanten. Kan vara lite svårt i början, men du lär dig nog till sist. Redigerad 13 oktober, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gustav812 Skrivet 16 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Du styr minihelikoptrarna precis som vanliga helikoptrar. Du lyfter med X, styr med L2, R2 och den vänstra analoga spaken. För att över huvudtaget komma framåt så måste du luta samma spak framåt en bit. Då börjar helin röra sig framåt. Vill du komma upp i högre fart är det bara att luta framåt mera, samtidigt som du släpper X en sekund eller två. När du ska ner så använder du fyrkanten. Kan vara lite svårt i början, men du lär dig nog till sist. jag skrev fel det var flygplanet inte helikoptern som jag hadde problem med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 jag skrev fel det var flygplanet inte helikoptern som jag hadde problem med Okej... Du gasar genom att trycka X, lyfter och sänker med vänstra analoga spaken. När du lyfter så drar du den neråt, och när du sänker så skjuter du den uppåt. Svänger gör du också samma spak, dvs den vänstra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gustav812 Skrivet 17 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Okej... Du gasar genom att trycka X, lyfter och sänker med vänstra analoga spaken. När du lyfter så drar du den neråt, och när du sänker så skjuter du den uppåt. Svänger gör du också samma spak, dvs den vänstra. jag gör ju så men det funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts