SilentViper Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Nu har ja fått tilblaks en konstig liten ikon vid klockan och ja undrar vad det kan vara. Typ en sån där ikon man får om det är lite disk utrymme. Se bild Konstig sak Redigerad 9 oktober, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 En större bild vore bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 NY BILD Där är en lite bättre bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Tycker det ser ut som ikonen för Ventrilo. Redigerad 9 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Jaaaag vet , Jaaaag vet! Du har en Extern-Hårdisk eller liknade inkörd i ett USB-uttag, Brukar ha såna dära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Alltså, varför förminskar du bilderna så otroligt hela tiden? Man ser ju inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Jaaaag vet , Jaaaag vet! Du har en Extern-Hårdisk eller liknade inkörd i ett USB-uttag, Brukar ha såna dära. Dom är ju gröna och svarta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/w1v4rr3jonhd.png Det är vad iweX sade. Jag förstorade så man ser - handikappade människor. Fast man ser ändå inte så väl, med tanke på paint kvalitén. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Ser inte ut som en USB-grej men det ser dock ut som en ansluten nätverksenhet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Ser inte ut som en USB-grej men det ser dock ut som en ansluten nätverksenhet! Jag har 2 nätverksenheter men ingen ikon där nere. http://img210.imageshack.us/img210/39/58167414ol8.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Jag har 2 nätverksenheter men ingen ikon där nere. http://img210.imageshack.us/img210/39/58167414ol8.png Jag har en jag också, men jag har ingen där nere. Men jag har haft, vet inte varför det inte visar längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Jag har 2 nätverksenheter men ingen ikon där nere. http://img210.imageshack.us/img210/39/58167414ol8.png Jag har en jag också, men jag har ingen där nere. Men jag har haft, vet inte varför det inte visar längre. Högerklicka på klockan - > Anpassa meddelanden. Den kanske är vald till "Alltid dold"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Högerklicka på klockan - > Anpassa meddelanden. Den kanske är vald till "Alltid dold"? Jag har inga dolda. I så fall hade det varit en pil man kunde ha klickat på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Jag har en sån ibland.. Tror att den ploppar upp när jag sätter i mitt minneskort (genom en USB-minneskortsläsare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Jag har inga dolda. I så fall hade det varit en pil man kunde ha klickat på. Ahh. Tänkte inte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Så ser MSN ikonen ut när man har tryck på ctrl + space om man använda MSN Plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Händer ingeting om ja sätte mus pekaren på ikonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Händer ingeting om ja sätte mus pekaren på ikonen Prova att klicka på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Så ser MSN ikonen ut när man har tryck på ctrl + space om man använda MSN Plus. Tänkte exakt säga samma (öhm skriva) sak. Ser exakt ut som strandard ikonen när man låser msn, Med då msn plus. Försök som RavenE att dubbel klicka på den. Men har du Msn plus? BTW: vilken jävla räddning msn plus är i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Prova att klicka på den. Ja både höger klicka och vänster klicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts