eliizar Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Hej allihopa Jag har fått ett problem med min skärm som är så att när jag stätter på datorn så funkar allt som det ska i kanske 3 minuter sen blir skärmen svart men är fortfarande på samt datorn då. Sen när man startar om så kommer det ett pipande ljud från datorn och skärmlampan står bara och blinkar så som den gör om man har glömt stänga av den när datorn är avstängd. Sedan går det inte att att göra mer. Den funkar om man väntar några timmar men sedan upprepas det jag beskrev först. Jag har försökt rengöra i datorn och i alla fläktar samt i skärmen så gott det går men utan resultat. Någon som vet vad detta kan bero på? Jag är mycket tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Testat om det är några lösa komponenter eller sladdar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Svar ja, då jag drog ut allt när jag dammade. Kom på att jag har haft ett liknande problem med en tidigare dator (pappas) och då var det fel på något av korten (grafikkortet) i datorn, kan detta stämma? och tror ni att det är det jag har råkat ut för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Grafikkortet glappar tror jag, blev nåt liknande för mig förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 10 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Och hur löste du det? Jag misstänkte något liknande jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts