felshoe Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Tjabba! Jag har en konstig ikon som har legat på mitt skrivbord ett tag nu. Den har inget namn, och det går inte att gå in på egenskaper för att kolla vad det är för typ av fil. Jag vågar inte ta bort den, men samtidigt vill jag ta bort den eftersom att den bara ligger och skräpar. Vad kan det nu vara för en ikon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Bilden funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Bilden funkar inte http://img251.imageshack.us/img251/4453/namnlsgs8.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Såna där brukar jag också få med jämna mellanrum då jag har nån fil, som är i ett sånt format som jag inte kan öppna. Alltså det är troligt att det bara är en fil som är i ett format du inte kan öppna. Lite konstigt dock då den inte har nåt namn, eller har den? Redigerad 9 oktober, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Kan ha varit en fil som du laddat ner. Alltså. Man laddar ner något, så hamnar en fil till av någon andledning. Fast brukar "åka bort". Men denna kanske inte gjorde det. Laddat ner något innan du fick den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Ta bort den bara, datorn sprängs inte. Ditt system kommer forsätta att fungera fint, då viktiga systemfiler inte ligger på skrivbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts