samuelszon Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Påtal om det, nån som har nåt förslag på en deadline? Fredag 19onde? Nej, usch nej. Jag tycker att vi skall minst ha en månad på oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Jag är på, niggaz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Deadline någon gång i November, imo. Typ, 11? Söndag i andra veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Deadline någon gång i November, imo. Typ, 11? Söndag i andra veckan. Ungefär då hösten slutar och vintern börjar, ja. Jag håller med Axel. Axel har rätt. Rätt, har Axel. Har Axel Rätt? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Ungefär då hösten slutar och vintern börjar, ja. Jag håller med Axel. Axel har rätt. Rätt, har Axel. Har Axel Rätt? Ja. Kuuuuuuul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Kuuuuuuul. Its funny 'cause it's true! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Its funny 'cause it's true! Var är det ifrån? är det från nånstans?? Fan vad jag käneer igen det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Var är det ifrån? är det från nånstans?? Fan vad jag käneer igen det Det är väl 'en sån fras'. Den enda jag kan komma att tänka på, dock, är från Simpsons, när Krusty slutar som komiker. Och börjar igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Var är det ifrån? är det från nånstans?? Fan vad jag käneer igen det http://www.youtube.com/watch?v=vgTzFJo_Dj8 Därifrån känner jag igen det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Det känns som jag känner igen det från Vänner. Eller nån sån serie.. Fan! Haha aa simpsons kände jag igen med! Redigerad 8 oktober, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Deadline någon gång i November, imo. Typ, 11? Söndag i andra veckan. Isf på fredagen, så jag har tid på mig att lägga upp pollen. Söndag så ska man sova.. Jag sätter på fredag. Och, man får bara delta med en bild, såg att nån undrade över det. Men du får byta bild hur många ggr du vill fram till deadline... Okej. Menar du att du är med? Det är första gången jag gör nåt sånt här, skriv tydligt om ni ska vara med så jag kan skriva upp er på listan! Redigerad 8 oktober, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Jag vill vara med på en ball numrerad lista plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Yo! Det betyder att jag vill vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 JA JAG VILL VARA MED. plsplspls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Sign me up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Mig, mig, mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Inga tråkiga landskap nu, doods! Mmmkay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Två platser kvar, go for it... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 (redigerad) Hmm. Egentligen skulle nog jag kunna vara med! Får hitta en scanner, har bara tillgång till systemkameror och inga digitala sådana. Jamen ja, jag är på! Redigerad 10 oktober, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts