Merkky Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Jag har en extern hårddisk, kan inte säga direkt vilket märke det är, och den har tagit bort mina bilder (skolarbete) som jag la in i morse. Jag kom till skolan imårse, hade sovmorgon i 1½ timme så jag hade lite tid över, så jag började lägga in kort från kameran. Tömde drygt ett 2 gb minneskort med bilder till skolan, sen sorterade jag om lite i hårddisken, och nu när jag försökte hitta dom i slutet av dagen var allting borta! Helt borta, alla mappar som jag sorterade existerar inte längre, allting ser ut som det gjorde imårse när jag kom hit. Jag har hört att det finns program som hämtar filer tillbaka från hårddiskar, dom måste ju finnas nånstans. Har inte lagt in mer på hårddisken och jag ska låta bli med det. Vad heter programmet? Redigerad 8 oktober, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Tråkigt att höra! I den här tråden tipsas det om några program. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;hl=borttagna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Tråkigt att höra! I den här tråden tipsas det om några program. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;hl=borttagna Tack för svar! Ska testa. Edit: Nej, dom finns inte nånstans! Fan också, hur kan dom bara försvinna? Ska göra backup och gå iväg till Microshop och knulla dom. Fan vad jag blir irriterad. Redigerad 8 oktober, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Bump Tänkte bara säga att jag har kommit på felet, tydligen hade skolan nåt skydd som ska förhindra att man inte kan tanka. Om man lägger in direkt från kameran till hårddisken genom datorn gillas inte det, och filerna försvinner när man drar ut hårddisken. Man ska lägga filerna på datorn först, sen till hårddisken. Tänkte bara varna nån som tar med sig sin externa till skolan, kolla om dom har det skyddet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts