antepanteboy Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) 72 Hours Later Inte mycket att säga, ett 72 timmars collab helt enkelt... Starring: Theonly one, Stevex och Maci Enjoy! Redigerad 7 oktober, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Haha, jag diggar namnet. Streamar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Haha, jag diggar namnet. Streamar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 MYCKET BRA JOBBAT! Jag gillade redigering, stunts och musik! Riktigt bra jobbat av alla inblandade. Antepante; den här ligger utan tvekan minst fem snäpp högre än alla videor du har redigerat! Fortsätt så här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 MYCKET BRA JOBBAT! Jag gillade redigering, stunts och musik! Riktigt bra jobbat av alla inblandade. Antepante; den här ligger utan tvekan minst fem snäpp högre än alla videor du har redigerat! Fortsätt så här! Nej, seriöst, jag håller verkligen med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 7 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Oj, Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 den vart ju riktigt bra : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 ..och det blir bara bättre! Jag kom precis på att den här filmen hade väldigt lagom filstorlek! (Vilket dina senaste vekrligen inte har haft ) Laddade precis ner den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Nice. Jag skulle gärna ha varit med, men jag var inte vid datorn när du frågade. Jag tror inte jag hade haft tid ändå, men men. Edit: Men holla nästa gång så är jag säkert på. Redigerad 7 oktober, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Härligt Ante! Fy fan vad jag älskade editeringen!! Den absolut bästa du någonsin gjort! Synd bara att jag kom och förstörde den men ynka 2 stunts.. Men Stevex: Sicken stuntare!! Du är ju totalt..helt asgrym ju! Önskar jag kunde vara som dig. Men Antepante: Sicken stuntare!! Du är ju totalt..helt asgrym ju! Önskar jag kunde vara som dig. x2 Fantastiskt jobbat med filmen, den blev ett mästerverk. 10/10. EDIT: Min största prestation i filmen var låtvalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Jag vet inte varför, men jag tyckte den var under-redigerad. Fint jobb på stuntsen gubbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) Stunten var ok, musiken var sådär, introt var ganska nice, redigeringen i sig annars tänkte jag inte på så mycket, fonten för all text var enligt mig kass och opassande, namnet är väldigt okreativt enligt mig, tycker att alla stuntfilmer heter sådär nu för tiden. Some hours later. Whatever. Tycker också att alla stunt i dina filmer Ante är 85% gjorda av dig själv. Inget fel med stunten dock. Diggade din manual fett mycket. Filmen overall: 6.5/10.0 Helt ok. Edit: Manual? Geeze, front wheel manual. Stoppie. Ursäkta mig. Redigerad 16 oktober, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Intro/Outro var snygga! Stuntsen med, förutom vissa som var lite för basic Diggade musiken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts