L_Voll Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Hmm... Beffo verkar inte funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Hmm... Beffo verkar inte funka? Funkar för mig nu iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Hahaha, Eliizars låt var ju skön, den får min röst (är från Borlänge ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Just my thought! Vicke, ska vi slå oss ihop till nästa tävling i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Vicke, ska vi slå oss ihop till nästa tävling i så fall? Sure! Jag låter pollen ligga kvar hmm, en vecka till. Så får vi utse Kebab och Tweak sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Sure! Jag låter pollen ligga kvar hmm, en vecka till. Så får vi utse Kebab och Tweak sedan. Jultema ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Det är fortfarande väldigt jämnt om andraplatsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Rösta på mig, rösta på mig, rösta på mig. Snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Tycker att det är ganska charmigt att man hör klicket i Lofons låt. Den är svängig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Kongratulationer till Tweak och Kebab som vinner med 20 röster! På delad andraplats kommer Kicken och Eliizar med 8 röster, på tredje (fjärde) plats kommer Lofon med 7 röster och sist men inte minst () VickeX med 6 röster. Ni får gärna deltaga i GTASajten Song Contest - Special edition, där man ska, tillsammans med en annan forumit sjunga en trevlig julsång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Yay! Jag blev tvåa! Långt över förväntningarna Tack för alla som röstat på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Tja! Fet bump här. Men är det någon som har min och Kebabs låt, och är sugen på att ladda upp den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Tja! Fet bump här. Men är det någon som har min och Kebabs låt, och är sugen på att ladda upp den? I'm on it. Har en hel del GTASajten Song Contest-låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Lånar tråden lite. Finns det intresse för ny tävling? Tänkte vi kunde ta en nu i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 (redigerad) Lånar tråden lite. Finns det intresse för ny tävling? Tänkte vi kunde ta en nu i sommar. Från mitt håll - ABSOLUT! Och jag tycker låtvalet ska vara helt fritt och man ska även få bestämma om man vill köra solo eller i par. Redigerad 1 juli, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Jag tycker vi ska vänta till i höst. Oktober vore nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Jag tycker vi ska vänta till i höst. Oktober vore nice. Vadåra? För hes i rösten? ..fegis. Jag tycker att vi ska ha en nu i sommar. Man har på sig till runt... Augusti? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Ingen mer än jag som är taggad på att höra Sommarnatt snyggt sjungen i falsett? Är intresset för svalt för två tävlingar, en nu i sommar och en i höst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Jag tänkte mest att det blir svårt att få ihop folk i sommar. Men jag vetifan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Jag skulle vara på som bara den. Skulle lindra min tråkighet som dyker upp ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts