Kebab Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Tack för alla rösterna, det här hade jag inte förväntat mig! Jag förstår inte varför inte fler röstar på Vicke Ecks, hans låt knäcker ju totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Tack för alla rösterna, det här hade jag inte förväntat mig! Jag förstår inte varför inte fler röstar på Vicke Ecks, hans låt knäcker ju totalt. Edit: What the.. Redigerad 8 oktober, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 VickeX all the way! Tackar. Jag förstår inte varför inte fler röstar på Vicke Ecks, hans låt knäcker ju totalt. Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Eliizar!!!!!!!!!!!! Redigerad 8 oktober, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Riktigt bra låtar måste jag bara säga. Så det va ganska svårt att välja vem som skulle få min röst, men efter ett tags tänkande och choklad ätande så kom jag fram till att Eliizar skall få min röst. Verkligen bra låt som gjorde mig glad på alla sätt o vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Tweak ft. Kebab - Looking For Freedom fick min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Ja.. Jag är väl tvungen av rösta på Kicken pga. det underbart fina låtnamn och text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Ja.. Jag är väl tvungen av rösta på Kicken pga. det underbart fina låtnamn och text. Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Tweak och Kebab, för humorpoängen, plus bra låtval! Skrattade under stora delen i det osynkade slutet! Eliizar, plus för fint gitarrspel, och forumrekord i att klämma in stavelser! Lofon; kändes proffsig. Inte bra, men proffsig! VickeX - Mys! Aningen för lång, bara Kicken - Jao, skum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Tweak och Kebab, för humorpoängen, plus bra låtval! Skrattade under stora delen i det osynkade slutet! Åh, tack. Det värmer verkligen, trodde jag inte det skulle när vi började Tycker också det är kul när vi sjunger samtidigt, och ljudet verkligen hackar så tydligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Jag röstar på Eliizar. Ni andra var ju inte dåliga men jag får en känsla av att vissa av er har mer att ge, ni håller tillbaka rösten. Bara lite konstruktiv kritik. Good job. Redigerad 8 oktober, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Oerhört spännande tävling det här. Om andra platsen. Men vist, är väll ännu inte självklart att Tweak och Kebaben vinner. Fast det ser ju ut så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 När blir nästa tävling? Vill också vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Tycker också det är kul när vi sjunger samtidigt, och ljudet verkligen hackar så tydligt Värt att påpeka är att det är synkat i den första hundradelssekunden. Men vi sjöng med lite olika hastighet, så jag bestämde att det fick bli som det blev. OJOJOJ alla andra har för tillfället lika många röster! (fem) Spännande! Redigerad 9 oktober, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 När blir nästa tävling? Vill också vara med. Vi skulle ju kunna ha en tävling mot jul också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Vi skulle ju kunna ha en tävling mot jul också. Med bara julsånger. Redigerad 9 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Med bara julsånger. Just my thought! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Kicken<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 KEBABEN Å TWEEEK ÄR ALLA TIDERS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Tweak ft. Kebab - Looking For Freedom blev det för min del. Två blir Lofons låt. Tyvärr tappade den charmen med sin crashmusik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts