Tidis Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 TWEAK OCH CHEBAB! den äger ju ( btw lite onödig info men kebab bor bara några mil härifrån ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Shit, stabil server. Tankade alla låtar snabbt Skojade bara. Tycker att Eliizars var riktigt kung ;D Ska lätt rösta på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Mina omdömen, utan inbördes ordning: Lofons låt är riktigt välgjord, väldigt tung. Kickens låt är ruggigt skrattretande, riktig emodänga det där. Vicke Ecks låt var också väldigt väldgjord, du måste ha lagt ner jättemycket tid på texten! Synd att det var lite problem att höra vad du sjöng, men dina lyrics fixade biffen! Elizaar: Jag gillar den skarpt. Skön text och bra kompanjerat med gitarren. Tweak och Kebab: Vi är bäst helt enkelt. Riktigt bra jobb av allihop, men jag kan tyvärr bara rösta på en. Och det blir VickeX! Vicke, får man fråga varför du taggade om låtarna och gav dem låtnummer? Är det ett skivsläpp på gång eller? Synd bara att vi inte kommer bli scrobblade som "gangsta emo" nu bara. Just det, alla ni som har laddat ner låten; tagga om den som "Tweak och Kebab" och börja scrobbla Redigerad 7 oktober, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) 5 pers har skrivit att de röstar på oss, men vi har bara 3 votes Ja, tagga vår låt! Får vi många lyssnare släpper vi självklart fler låtar.. Redigerad 7 oktober, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Mina omdömen, utan inbördes ordning: Lofons låt är riktigt välgjord, väldigt tung. Kickens låt är ruggigt skrattretande, riktig emodänga det där. Vicke Ecks låt var också väldigt väldgjord, du måste ha lagt ner jättemycket tid på texten! Synd att det var lite problem att höra vad du sjöng, men dina lyrics fixade biffen! Elizaar: Jag gillar den skarpt. Skön text och bra kompanjerat med gitarren. Tweak och Kebab: Vi är bäst helt enkelt. Riktigt bra jobb av allihop, men jag kan tyvärr bara rösta på en. Och det blir VickeX! Vicke, får man fråga varför du taggade om låtarna och gav dem låtnummer? Är det ett skivsläpp på gång eller? Synd bara att vi inte kommer bli scrobblade som "gangsta emo" nu bara. Tackar! Jo har ordnat alla låtar så det skulle kunna gå att släppa som en skiva. Då jag bla. har Runnin' From StellHell uppe på Last.FM och lagt till den i ett album som heter GTASajten Song Contest May-June 07 så tänkte jag att jag kunde fixa det seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Hahahha, skönt du uttalar 'ago' i början, Tweak. Blev nästan lite skraj när Kebab drar igång vid 1:10 btw... Vote: T&K. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Hahahha, skönt du uttalar 'ago' i början, Tweak. Blev nästan lite skraj när Kebab drar igång vid 1:10 btw... Vote: T&K. Hahahaha, fyfan mitt "ooooh"! Var nåt annat som Ante påpekade, minns det inte nu. Det var också kul Redigerad 7 oktober, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Tweak ft. Kebab röstade jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Tweak och Kebab! Nu har jag något att scrobbla under kvällen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Lofons låt var bäst, men hade en riktigt dålig text. Elizaars var skönare, så han fick min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Lofons låt var bäst, men hade en riktigt dålig text. Elizaars var skönare, så han fick min röst. Tac, hur kan du svika mig?! VAD är det som du inte gillar/finner smaklöst med denna vackra text? () "Satan Claus Is Cuming On Town" He's traveling in the sky, smoking weed - getting high. Rudolph the rednosed reindeer is gay, and Satan Claus is on his way. He's on his way to an innocent child, who he's going to rape - restless and wild! But he's to horny so he wanks off, the spearms is raining all over us... You better watch out! Satan Claus is cuming on town! You think's that it's just innocent snow, but it's Satan Claus who's cuming on the town! When he's finished he feeling kinda corny, looking at Rudolph he looks sexy and horny. Starts to speek to Rudolph, givin' him a rose, and fucks the poor reindeer in his nose... Satan Claus is screaming loud, Rudolph nose is broken and drenched in blood. The bloodnosed reindeer is scared into his heart, Satan Claus sings "how how" to Amon Amarth! You better watch out! Satan Claus is cuming on town! You think's that it's just innocent snow, but it's Satan Claus who's cuming on the town! Satan Claus is coming to town! Satan Claus is cuming on town! Satan Claus is cuming on town! How how how! Fucking how! Merry fucking anti-christ-mass and a unhappy reindeer! Okay då... Jag kanske fattar lite av vad du menar... Men jag kan tillägga att den är skriven i onyktert tillstånd - alltid en liten bortförklaring i alla fall! xD EDIT; Vicke fick min röst... Mest för att han valt en väldigt bra låt att travestera! Och för att vara lite snäll.. Fast nu märker jag att jag ligger på sista platsen! Haha! Redigerad 7 oktober, 2007 av Lofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 EDIT; Vicke fick min röst... Mest för att han valt en väldigt bra låt att travestera! Och för att vara lite snäll.. Fast nu märker jag att jag ligger på sista platsen! Haha! Delad andraplats med mig och Kicken nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Kickens var ju störtskön! Lilla emokicken får min röst Förresten, kan tänka mig att Kebab sitter och trallar sådär hemma! Redigerad 7 oktober, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Kickens var ju störtskön! Lilla emokicken får min röst Förresten, kan tänka mig att Kebab sitter och trallar sådär hemma! Yay yay! Nu är jag klad hest. Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Haha, klockrena allihoppa. Men min röst går till Tweak ft. Kebab. Hoff ftw! Redigerad 7 oktober, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Tweak och kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Tweak och Kebab! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Vote: Lofon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 VickeX all the way! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Hassel.. Förlåt, kebapen och tweak HASSEL TEH HOFF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts