VickeX Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) RÖSTA PÅ! VickeX - Jag vill hänga tvätt Tweak ft. Kebab - Looking For Freedom Lofon - Satan Claus Is Cumming On Town Kicken - StellHell, come back home Eliizar - Vacker Fasad i Borlänge Vet inte hur länge omröstningen får pågå, men åtminstonde någon vecka.' Man får icke rösta på sig själv. Redigerad 7 oktober, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 HAHAHAHAHA KICKEN!! Väntar med att rösta, inte lyssnat på alla än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Tweak och Kebab heter vi! Rösta på oss! Redigerad 7 oktober, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Ja jag tänkte också det Kebab, we're in this together Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Tweak och Kebab heter den! Rösta på oss! Gå och gråt pöjk... Jag vet inte vem jag ska rösta på... Eliizar är bra, fast. Står nog mellan Lofon och dom där två Hasslehoff-wannabisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Tweak ft. Kebab - Looking For Freedom röstar jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Så, jag rangordnar inte min egen låt. Börjar nerifrån upp. 4. Lofon - Nej, denna gång gillade jag den inte alls. Refrängen var dock väldigt skön. 3. VickeX - Den var bra, men slog inte dom andra 2. Eliizar - Lugn låt som var sådär smårolig. Akustisk gitarr också. Me like. 1. Tweak ft. Kebab - Jag vet inte vems röst det var i början, men den var smekande. Bra låtval och sjukt roligt att höra just er sjunga den. Dessutom (Råkade stava fel) var det bra gjort av er. ! @Tweak: Hahaha Redigerad 7 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Så, jag rangordnar inte min egen låt. Börjar nerifrån upp. 4. Lofon - Nej, denna gång gillade jag den inte alls. Refrängen var dock väldigt skön. 3. VickeX - Den var bra, men slog inte dom andra 2. Eliizar - Lugn låt som var sådär smårolig. Akustisk gitarr också. Me like. 1. Tweak ft. Kebab - Jag vet inte vems röst det var i början, men den var smekande. Bra låtval och sjukt roligt att höra just er sjunga den. Desuttom var det bra gjort av er. ! @Tweak: Hahaha Det är Tweak som sjunger först, och sedan Kebab. Desuttom stavas desuttom "dessutom" (tror jag). Redigerad 7 oktober, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Vem är vem? (Kebab och Tweak) Känns lite mer på riktigt när nr.2 kommer igång, lite manligare tryck i den rösten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Vem är vem? (Kebab och Tweak) Känns lite mer på riktigt när nr.2 kommer igång, lite manligare tryck i den rösten Käft Fan Vicke, ingen skulle ju veta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Käft Fan Vicke, ingen skulle ju veta det Haha jag känner mig så bra ikväll. Hoppas jag förlorar. NOT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Käft Fan Vicke, ingen skulle ju veta det Haha Vet inte riktigt vem jag ska rösta på, så jag avvaktar. Redigerad 7 oktober, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Haha, riktigt grymma bidrag den här gången! Jag skulle gärna se lyrics på Vickes och Kickens låtar, för jag hade lite problem med att höra texten. Sen ska jag rösta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Vem är vem? (Kebab och Tweak) Känns lite mer på riktigt när nr.2 kommer igång, lite manligare tryck i den rösten Första rösten som då var Tweak lät mycket likt Ben Gibbard. Den var mjuk och len och jag gillade den starkt. Kebab hade en mer manlig röst som liknade Hasselhoffs. =) @ Kebab: Ska se om jag har kvar lyricsen Hittade lyricsen! Tag ni som vill! Det är bara en kladd, så det finns många stavfel, så klaga inte. kk.txt Redigerad 7 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Oj, väldigt fin komplimang Kicken. Lite överdriven kanske, som när min kompis sa att jag var bättre än Eminem på att rappa i femman Jag röstade på Kicken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Kickens text @bilaga. Bilaga:kk.txt Redigerad 7 oktober, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Lofon får min röst. Och på "sista plats" kommer Elizaar men jag tycker ändå den är grym. Alla var bra. Kicken näst sist. Kebab å Tweak tvåor. Och sen kan väll jag få komma någon stans där emellan. Lyrics: Vicke aka. VickeX aka. Gunde5. Jag kan fylla på tvättmedel i förväg Titta i rutan när jag tvättar När kläder tumlar kring i vatten Jag kan ta ut tvätten, direkt när den är klar Lägga den i min vita tvättkorg, och gå ut Och hänga min tvätt på min gröna tvättlina Jag vill inte hänga mig! Jag vill inte hänga dig, Jag vill hänga tvätt! Så den blir torr och ren och fin Det händer att jag drömmer om'ett Då vaknar jag upp med ett'fett Leende på min läpp. Sen går jag ut för att hänga tvätt Tänker på min tvättmaskin när jag är borta. Undrar hur den mår, och hur den tänkt tvätta tvätt dagen efter. Då kommer jag på att den gör allt bra ändå Så jag vill trotts allt va med den, och tvätta tvätt hela natten. (Ja natten, ja natten) Jag vill inte hänga mig! Jag vill inte hänga dig, Jag vill hänga tvätt! Så den blir torr och ren och fin Det händer att jag drömmer om'ett Då vaknar jag upp med ett'fett Leende på min läpp. Sen går jag ut för att hänga tvätt Jag vill inte hänga mig! Och jag vill inte hänga dig, Jag vill bara hänga min tvätt Just här just nu. (Ja du hörde rätt) Jag vill bara hänga tvätt Det är det ända som känns rätt Vill stanna här vid tvätten För all framtid Jag vill inte hänga mig! Jag vill inte hänga dig, Jag vill hänga tvätt! Så den blir torr och ren och fin Det händer att jag drömmer om'ett Då vaknar jag upp med ett'fett Leende på min läpp. Sen går jag ut för att hänga tvätt Jag vill inte hänga mig! Jag vill inte hänga dig, Jag vill hänga tvätt! Så den blir torr och ren och fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Kickens text @bilaga. Bilaga:kk.txt La redan in, men det gör väl ingenting om den kom med två gånger Tack Tweak och Mordos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Jag tycker fortfarande att BBB borde fått vara med, det visade sig att LQdge ÄR medlem på sajten, den dummern sa ingenting till mig när han registrerade sig. Bah, Tweak ft Kebab är trevliga. Äntligen får jag tagga den, då blir det självklart Tweak ft Kebab Redigerad 7 oktober, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Tweak ft. Kebab - Looking For Freedom Ahahahahaha! Fan vad jag älskar er! Röstar på Tweak och Kebab alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts