Mikolan Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Ryktena som cirkulerat i veckan visar sig alltså stämma, Bungie utannonserade imorse att dem officiellt bryter med Microsoft för att återigen bli ett fristående företag. http://www.gamespot.com/news/6180462.html?...estnews;title;0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Mja, inte riktigt då. "Bungie och Microsoft har idag bekräftat att de två kommer att gå skilda vägar, men Halo-utvecklarna kapar inte av navelsträngen helt. Microsoft Game Studios kommer nämligen fortsätta att agera som utgivare för Bungies framtida titlar vilket torde innebära att vi även i fortsättningen endast kommer se Bungie-spel till Windows och Xbox-konsoler. " Saxat från FZ. Är för lat för att läsa hela grejen själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Här fanns det mycket diskussions material. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Jag tror nog att en av orsakerna till det här var att Bungie INTE fick släppa spel på andra konsoller då jag vet att de hade planer på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Här fanns det mycket diskussions material. Jag fattar inte, men jag asgarvade! --- OnT: Vem bryr sig egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Jag fattar inte, men jag asgarvade! --- OnT: Vem bryr sig egentligen? Nae, det är bara skaparna til ett av världens mest kända spel Men tycker det är lite synd då Bungie får lite extra support från M$, men jaja. Man får önska dom lycka till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Nae, det är bara skaparna til ett av världens mest hypade spel Fix'd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Men tycker det är lite synd då Bungie får lite extra support från M$, men jaja. Man får önska dom lycka till.. Tror att M$ har bara hållt tillbacks dom från att bli det dom hadde vellat bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Det tar nog inte lång tid innan de blir uppköpta av EA och Halo 2009 kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Någon laddade upp den här på Beffo. http://ww2.beffo.se/upload/fil/?fil=y994fmyi042n.jpg Om det är någon från forumet som hade tänkt slänga upp den så säger jag: OWNED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Någon laddade upp den här på Beffo. Om det är någon från forumet som hade tänkt slänga upp den så säger jag: OWNED! Gaaahahahaha den här va fan ännu bättre!! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/y994fmyi042n.jpg Jag säger: PWNED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Jag säger: PWNED! Jag säger: VART? Klickar på länken och säger: Herregud! Där har jag aldrig i mitt liv kollat! Redigerad 8 oktober, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts