ZcruweN Skrivet 27 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2011 Servrarna nere eller? Kan logga in men kan inte spela MP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2011 NY PATCH! :o 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2011 Någon mer som kollar på DreamHack Invitational? Det är final nu. 50 000 viewers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2011 Någon mer som kollar på DreamHack Invitational? Det är final nu. 50 000 viewers. Småkolla lite hela dagen, sista matchen var sjuuuuuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2011 Småkolla lite hela dagen, sista matchen var sjuuuuuk Sista matchen var ju sjukt gay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 Sista matchen var ju sjukt gay. Tyckte det var grym strategi av MC iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 Tyckte det var grym strategi av MC iaf! Vet inte, tyckte det var ett lite tråkigt avslut. --- Kollade helt random upp Destiny, det var länge sen jag kollade på hans stream. Herregud vad stor han har blivit nu, och han har gått med i ROOT. Jag minns fortfarande när jag hittade hans stream under betan, han hade kanske 50-150 viewers eller så. Nu ligger han på ~2000 viewers och har slutat på sitt jobb eftersom han tjänar tillräckligt med pengar genom att streama. Är fortfarande mod i hans kanal. http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Destiny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2011 Vet inte, tyckte det var ett lite tråkigt avslut. --- Kollade helt random upp Destiny, det var länge sen jag kollade på hans stream. Herregud vad stor han har blivit nu, och han har gått med i ROOT. Jag minns fortfarande när jag hittade hans stream under betan, han hade kanske 50-150 viewers eller så. Nu ligger han på ~2000 viewers och har slutat på sitt jobb eftersom han tjänar tillräckligt med pengar genom att streama. Är fortfarande mod i hans kanal. http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Destiny Destiny är ju kung! Grymt rolig att titta på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2011 Tror inte han tjänar jättemycket på streamen, men han brukar coacha ett antal timmar om dagen vilket drar in en del. Han blev nyligen pappa också, om ni inte visste det! Hans unge började gråta när han spelade ladder, det var rätt skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2011 THOOOOOOORZAAAAAAIN!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2011 Första Diamanten √ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2011 Första Diamanten √ Tagit dig till diamond leauge? Grattis! Jag är fortfarande inte masters lol, har slackat som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2011 Tagit dig till diamond leauge? Grattis! Jag är fortfarande inte masters lol, har slackat som fan. Tack tack Dock så var det i 2v2 men iallafall. Spelar du inte så mycket längre eller är det bara sjukt svårt att bli master (top 2% eu, right?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2011 Spelar du inte så mycket längre eller är det bara sjukt svårt att bli master (top 2% eu, right?) Det är absolut inte sjukt svårt men det är inte lätt heller, särskilt inte om man spelar Zerg och måste lära sig alla timings in och ut. Är på god väg dock, kan enkelt ligga 50% win mot en low master-spelare oavsett matchup. Tror jag tidigare spelat mycket på min RTS-skill men när man når high diamond räcker det inte till riktigt och man måste verkligen försöka för att bli bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2011 Så jävla grymt spelat av ThorZaIN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2011 Så jävla grymt spelat av ThorZaIN! Jag ställde mig upp ur stolen och skrek under de sista 20 sekunderna lol. Trodde det var kört för honom efter game 4, men jävla nice serie overall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2011 Jag ställde mig upp ur stolen och skrek under de sista 20 sekunderna lol. Trodde det var kört för honom efter game 4, men jävla nice serie overall! Vi var ett gäng på Skype som satt och skrek hur jävla länge som helst när Thorzain lyckades styra upp det hela haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2011 (redigerad) Diamond i 3v3 nu! Känner att 4v4 inte är min grej så efter skolan nu blir det väl lite fokus på 1v1 (going for diamond ) Gillar att de veckorna som jag körde lite 1v1 så var ligorna låsta så jag var rank 1 i Bronze fast jag mötte Top 8 Gold players Ingen annan som spelar SC2 längre? verkar som forumet slutat helt med SC2 Nån som vill lära mig spela 1v1 i lite customs? adda FreemaN id:392 Säkert nån som missat expansions trailern också. http://www.youtube.com/watch?v=lcQdyr3q8_g Redigerad 30 maj, 2011 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts