JSHC Skrivet 10 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2010 (redigerad) Webhallen har några igen. Snart lär EU-betan äntligen komma upp igen. Ja, får väl hoppas att det fungerar bättre än US-servern gör. Also, betan uppe! Redigerad 10 juli, 2010 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2010 Nöter på så mycket jag hinner. Hamnade endast i Gold denna gången, men ligorna verkar nästan tuffare nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2010 (redigerad) Nöter på så mycket jag hinner. Hamnade endast i Gold denna gången, men ligorna verkar nästan tuffare nu. Har för mig att jag läste att gold är det högsta man kan komma i placement och att man måste spela sig upp till plat/diamond. Silver i 1v1, gold i 2v2 och silver i 3v3 nu Redigerad 11 juli, 2010 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2010 Någon mer som ska förbeställa spelet eller? Elgiganten verkar bli billigast. Jag mailade och frågade, och det verkar som att man får spelet på releasedagen om man beställer från dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2010 (redigerad) Någon mer som ska förbeställa spelet eller? Elgiganten verkar bli billigast. Jag mailade och frågade, och det verkar som att man får spelet på releasedagen om man beställer från dem. Förhandsbokade mitt på gamestop, blir midnattsrelease för mig Redigerad 12 juli, 2010 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2010 Heh, nja jag vet inte, 150:- för att få börja spela 12 timmar tidigare känns lite väl saftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2010 (redigerad) Nu är Starcraft 2-betan nere för sista gången i alla fall! Samma sekund som jag blev kickad från Battle.net så surfade jag in och beställde det ifrån Elgiganten! Det blir nu en låååång vecka till releasen! Edit: Ny trailer: Redigerad 21 juli, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 (redigerad) Var nyss på Webhallen i Stockholm för att kanske, kanske ha en chans att komma in och lägga vantarna på en kopia. Men icke! Kön var cok lång, och jag bestämde mig för att gå dit imorgon istället. Redigerad 26 juli, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Var nyss på Webhallen i Stockholm för att kanske, kanske ha en chans att komma in och lägga vantarna på en kopia. Men icke! Kön var cok lång, och jag bestämde mig för att gå dit imorgon istället. Hehe, polaren var förbi Gamestop i Göteborg och det var visst en lång kö där med. Nej, jag väntar fint tills imorgon. Jag har lite jobb jag måste få färdigt ändå, så SC2 nu skulle bara distrahera mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 http://data.fuskbugg.se/skalman01/20100727107.jpg Hell, it's about time! (Var för upptagen med att spela för att slänga upp inatt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 http://data.fuskbugg.se/skalman01/20100727107.jpg Hell, it's about time! (Var för upptagen med att spela för att slänga upp inatt ) Kan detta jämföras med wow (inte för mig i så fall) eller är det som tidigare starcraft? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 Kan detta jämföras med wow (inte för mig i så fall) eller är det som tidigare starcraft? Det är RTS som det första spelet, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 Ska testa dra ner detta från nätet(ja ni vet vad jag menar) just bara för att testa hur det är och så. Om det är nåt att ha så kanske det blir ett köp. Testade SC1 när min kompis hade det fastade inte för det så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 Ska testa dra ner detta från nätet(ja ni vet vad jag menar) just bara för att testa hur det är och så. Om det är nåt att ha så kanske det blir ett köp. Testade SC1 när min kompis hade det fastade inte för det så mycket. Det är en dålig ide. Så vitt jag har fortståt så är Starcraft som bäst när man spelar online och att kampajen inte är mycket att hänga i julgranen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 Det är en dålig ide. Så vitt jag har fortståt så är Starcraft som bäst när man spelar online och att kampajen inte är mycket att hänga i julgranen. Förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 Förklara? Det är bara vad jag har hört. Har inte spelat det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Kampanjen är mycket bra. Det sagt bör SilentViper absolut köpa spelet direkt istället för att tramsa runt med olagligheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Kampanjen är mycket bra. Det sagt bör SilentViper absolut köpa spelet direkt istället för att tramsa runt med olagligheter. Fick nu en 7h trail version av min kompis nu så laddar ner clienten sen installera. Sen kan jag nu inte köpa SC2 först nästa månad nu när jag inte har pengar till för att köpa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Blev nästan lite besviken.. tyckte ettan var mycket roligare Men helt klart duglig men hade förväntat mig ett WOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Known Issues The installer allows multiple copies of the game to be installed Unlike previous Blizzard installers, this one will always let you install another copy of the game. It does not check for previous installations so be careful of how many folders you end up making. Compatibility Modes will not work properly Attempting to run StarCraft 2 on a compatibility mode (Windows XP SP3 from Windows 7, for example) will make it crash. Please run the game normally. Certain screens make your hardware work pretty hard Screens that are light on detail may make your system overheat if cooling is overall insufficient. This is because the game has nothing to do so it is primarily just working on drawing the screen very quickly. A temporary workaround is to go to your Documents\StarCraft II Beta\variables.txt file and add these lines: frameratecapglue=30 frameratecap=60 You may replace these numbers if you want to. User report - Security program flagging the beta downloader as a trojan We had some reports where a security program might flag the beta downloader as a trojan. It is a false positive. Black Screens There have been multiple reports of black screen issues being related to the use of a Quick Cam webcam. In some cases exiting out of the software has resolved the issue but others have reported a need to uninstall the software for the camera in order to resolve the problem. There are also reports where some security programs like Comodo firewall can cause the game to start and stay on a black screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts