Gof Skrivet 26 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2011 Ska bli roligt att se vilken liga jag hamnar i nu när season 3 startar! Är iaf för bra för brons nu, luls. Roligt spel det här, btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2011 Ska bli roligt att se vilken liga jag hamnar i nu när season 3 startar! Är iaf för bra för brons nu, luls. Roligt spel det här, btw Även fast ligan resettas så resettas inte din osynliga MMR. Oftast spelar man bara 1 placement match och placeras sedan i en liga som brukar vara ungefär den man låg i innan reset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2011 Även fast ligan resettas så resettas inte din osynliga MMR. Oftast spelar man bara 1 placement match och placeras sedan i en liga som brukar vara ungefär den man låg i innan reset. u bitch. i had my hopes up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2011 Ska bli roligt att se vilken liga jag hamnar i nu när season 3 startar! Är iaf för bra för brons nu, luls. Roligt spel det här, btw Även fast ligan resettas så resettas inte din osynliga MMR. Oftast spelar man bara 1 placement match och placeras sedan i en liga som brukar vara ungefär den man låg i innan reset. Dock så kan ju din MMR var högre än bronze fast du är kvar i ligan vilket borde resultera i en promote Hände iallafall mig i S2. Var i bronze fast jag mötte bara high plat spelare (ligan var låst när jag började gibba 1v1 så jag kunde inte bli promotad fast MMR:en gick upp) Blev efter första vinsten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2011 (redigerad) Edit: mitt internet laggar, dubbelpost... Redigerad 26 juli, 2011 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 26 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2011 Jag kommer förmodligen bli nerflyttad till diamond... Riktigt pinsamt. Det var ju KOTH den här veckan, sluta slacka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2011 Jag kommer förmodligen bli nerflyttad till diamond... Riktigt pinsamt. Det var ju KOTH den här veckan, sluta slacka! Inte vart in på Starcraft på säkert en månad nu men vad är det för speciellt med King of the hill(?) eller är det bara en custom map? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2011 Dock så kan ju din MMR var högre än bronze fast du är kvar i ligan vilket borde resultera i en promote Hände iallafall mig i S2. Var i bronze fast jag mötte bara high plat spelare (ligan var låst när jag började gibba 1v1 så jag kunde inte bli promotad fast MMR:en gick upp) Blev efter första vinsten Ja, jo, det stämmer, många promotas efter ladder reset... Men det är bra att veta att mmr:en inte är resettad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2011 Tossie lirar microtournament med morrow och äger. (han blir smekt, hehehehe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2011 Körde min placement, mötte top guld spelare sist även fast jag låg i bronze. Vann min match, hamna i bronze. det här spelet suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2011 Körde min placement, mötte top guld spelare sist även fast jag låg i bronze. Vann min match, hamna i bronze. det här spelet suger! Det kan ju ha varit att hans MMR var på bronze nivå fast han inte blivit demotad än. Hände en polare till mig, han gick från guld till bronze på 10 games. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2011 Körde min placement, mötte top guld spelare sist även fast jag låg i bronze. Vann min match, hamna i bronze. det här spelet suger! Bara så du vet, enda meningen med den enda placementmatchen är att sålla ut inaktiva spelare. Den har inte särskilt stor påverkan på var du hamnar eftersom att din mmr är sparad sedan tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2011 Thorzains livestream är förbannat skön. that is all. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 10 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2011 (redigerad) Rets livestream är förbannat skön. Och Catzs. Och Sheths. Och Demuslims. This is all. Fast Tylers stream är alltid prioritet ett när han streamar för han är bäst! Redigerad 10 december, 2011 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2012 Wooh! Platinum. Det går uppåt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2012 (redigerad) Hello xxxxxxxx, Blizzard Entertainment has recently received a request to change the e-mail address used to log in to your Battle.net account. The e-mail address xxxxxxxxxxx@xxxxxxx.com was specified as the new username for your Battle.net account. In order to finalize and authorize the e-mail address change, please click the Confirmation Link below. The update will NOT be completed unless you click that link. Confirmation Link: xxxxxxxxxxxxxx If you no longer wish to make the above change, or if you did not initiate this request, please disregard and/or delete this e-mail. Please note that this link will expire in 7 days. If you're experiencing difficulties finalizing this request, click here to access contact information for the Blizzard Billing & Account Services team. Sincerely, The Battle.net Account Team Online Privacy Policy Någon har bytt sitt kontos email till min. Har ingen aning vem, eller varför. Finns det något sätt att kolla upp hans användarnamn eller så? Tydligen en välkänd lustigkurre som har använt många adresser. Snubben kallar sig Zhang. Redigerad 12 februari, 2012 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2012 säsong åtta im gunna fuck u up 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2012 Hur svårt är StarCraft II egentligen? Hur mycket måste man tänka etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2012 (redigerad) Har börjat möta diamonds regelbundet nu. Nice! Hur svårt är StarCraft II egentligen? Hur mycket måste man tänka etc. Svårare än alla andra spel du har provat på. Men det är gratis att testa! Dock bara några uppdrag singleplayer, och custom games. Du är begränsad till en ras (terran) och typ fyra maps. https://eu.battle.net/account/sc2/starter-edition/ Redigerad 17 februari, 2012 av Gof 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts