Mark Skrivet 31 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2011 Imo så är inte Diamond i teammatcher så mycket att komma med. Man kan ju poppa upp till Diamond på direkten. Och ja, jag spelar SC2 dagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2011 Imo så är inte Diamond i teammatcher så mycket att komma med. Man kan ju poppa upp till Diamond på direkten. Och ja, jag spelar SC2 dagligen. True, fast det går det ju också att göra i 1v1 Nice Race, rank? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2011 (redigerad) http://drstoopid.haxalot.com/screenshots/SS-2011-06-01_17.57.45.jpg Tja --- Är diamond med mina offraces också, har typ inte spelat Zerg aktivt sen jag fick lära mig att laddern var låst. Bara att säga till om ni vill lira eller något, DrStoopid.196 Redigerad 2 juni, 2011 av DrStupid 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2011 Tja --- Är diamond med mina offraces också, har typ inte spelat Zerg aktivt sen jag fick lära mig att laddern var låst. Bara att säga till om ni vill lira eller något, DrStoopid.196 LoL Gz mannen! Lira Customs eller nåt? addar i vilket fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2011 (redigerad) eeh? lagg-.-' Redigerad 4 juni, 2011 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2011 (redigerad) MMA can suck my balls! hatar fan killen, IDRA FTW <3 :C Redigerad 5 juni, 2011 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2011 lol goldleague. svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2011 FUCK YOU MC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2011 lol goldleague. svårt. Det är inte direkt en hög liga, så nä, klart det inte är svårt. FUCK YOU MC Mhm! Typiskt IdrA att leava games han kan vinna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 Korea, hater's gonna hate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 Det är inte direkt en hög liga, så nä, klart det inte är svårt. Nu är det såhär att jag lirade mina tre första matcher ever, vann alla på WO och blev uppflyttad dit direkt. Jo, det är jävligt svårt. käft1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2011 Lirade mot Scream igår. Han var lite för bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2011 Sitter fortfarande i Bronze :< Sög när jag gjorde mina league matches, spelar mycket bättre nu men bronze spelare är så jävla tråkiga att spela mot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2011 "When a Bronze Leaguer wins a game." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2011 "When a Bronze Leaguer wins a game." Njaa, känns mer som att varje Bronze leaguer är sådär direkt i början, sen blir det bara ragequit för dom när dom förlorar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 30 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2011 Lirade mot Scream igår. Han var lite för bra. Vem är Scream, den här killen? Han ser rätt stabil ut faktiskt. Jag 6poolade AiSeiplo i en turnering för kanske 6 månader sen, vann faktiskt nästan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2011 Vem är Scream, den här killen? Han ser rätt stabil ut faktiskt. Jag 6poolade AiSeiplo i en turnering för kanske 6 månader sen, vann faktiskt nästan! Jupp, han. Jag, Tossie och hans irl körde proxyrax/cr/zerglingrush mot han och hans m8s (random tror jag det var iofs). Dom två första droppar dirr så vi tänker typ, äääh, gg! Nu köttar vi in och tar sista nooben -> vi blir så brutalt ägda att det inte finns. hehe. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2011 Fniss. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2011 För de syndare som inte vet så pågår NASL kvartsfinaler för fullt just nu: http://nasl.tv/ Tråkigt nog är de flesta icke-koreaner utslagna nu, och de två som inte är det (Darkforce och Sen) har förstås hamnat emot varandra i kvartsfinal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2011 Några som är sugen på att lira King of the hill någon dag? Skicka ett PM om intresseanmälan så kan vi fixa någon tid och dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts