hubbert Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Tjenna! Jag och mina polare ska träna in en låt och spela upp den för klassen sen på ett projektarbete i skolan. Men ingen av oss kan ett skit om musik. Vi vill helst ha en låt som man slipper sjunga. Snälla hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Det underlättar om du säger vad ni ska spela på för instrument eller om ni bara ska sjunga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Blinka lilla stjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 5 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Det underlättar om du säger vad ni ska spela på för instrument eller om ni bara ska sjunga? Vi ska spela gitarr, trummor och piano. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=ekrYtve7LxI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Pink Floyd - Alan's Psychedelic Breakfast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Smoke on the Water är ju typ den första låten man fick lära sig när man började spela gitarr, den är lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Förstahandsvalet måste ju bli Yesterday! Den är lätt på både gitarr och piano. Sjunga behöver man ju inte så himla bra, men denna skulle jag absolut valt. The Beatles - Yesterday (Alternativ länk där hela Beatles spelar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Motley Crue- Home Sweet Home Både piano, gitarr och trummor. En hel del sång dock. Slänger upp en länk också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 The Black Page av Frank Zappa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Vem av er ska spela gitarr? För nybörjare är det kanske lättare att kompa än att spela melodi tänkte jag. Och då tar man nån låt med enkla ackord... Kanske Wild Thing med The Troggs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts