Mr.Magic Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Hejsan. I ungefär 2 års tid har jag kört med det här nätaggregatet. Länk Det har funkat perfekt men för ett tag sedan har det börjat strula. Om jag inte stänger av strömbrytaren så står den och gör konstiga ljud ifrån sig när datorn är avstängd. Och ibland när jag anstränger processorn så får jag en blå skärm med massor av text på och sedan startar datorn om. Jag vill gärna åtgärda problemet innan skiten sprängs och förstör någon av mina andra datorkomponenter. Så nu undrar jag om ni kan tipsa mig om ett eller några bra nätaggregat som ligger på ungefär samma Watt och kvalitet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Corsair 520HX. Överlägset bäst av alla 500W-agg. Ditt Hiper-agg är förmodligen sämre än det här agget ändå så wattantalet ska inte vara några problem. 520W-agget klarar till och med 8800GTX. Om du vill vara på säkra sidan (som jag ville) så kan du köpa Corsair 620HX istället. Jag är jättenöjd med det. Lätt att installera (modulära kablar) och temperaturstyrd fläkt (som är tyst). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Aight, tack. Föresten tror ni det är PSUn det är fel på eller skulle det lika gärna kunna vara något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts