Plaisir Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Åt fem nyss. ... jag tror mer på en Biskvidag. Jag är absolut på den idén!!!! Ska vi sätta ett datum redan nu?? Jag slängde i mig en Pizzabulle.. räknas det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Jag är absolut på den idén!!!! Ska vi sätta ett datum redan nu?? Jag slängde i mig en Pizzabulle.. räknas det?? Låter den 21 december okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Låter den 21 december okej? Det låter som ett alldeles ypperligt datum.. Visserligen lite långt fram. Men det får väl värmas upp antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 ... jag tror mer på en Biskvidag. You Said it!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Klassen fick gå iväg till kafeterian och köpa jättebullar för en femhundring. Haha, det var gott iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Den legendariske Johnny i Fiket (Som ingen verkar veta hur gammal han är.) gav bullar till oss idag. Det var faktiskt inte så dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Firade kanelbullens dag idag istället... Det var gott så länge det varade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts