MyStiC Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 (redigerad) Jag åt två stycken, inte kanelbullar, utan kanelsnäckor. Stora som jävla råbiffar Gott var det iallafall. Redigerad 4 oktober, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Ska ringa mamma och be henne köpa på vägen hem nu Fettt vörd på dee mannen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Tycker inte om bullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Jodåsatte, haru sett mig där? Ja.. Du gunga småbarn ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Nu har jag ätit min första, finns fler sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 har faktiskt ätigt två skycken idag. En kompis hade köpt flera stycker och han var skylldig mig en tia så jag fick två stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Ja.. Du gunga småbarn ^^ Hahaha och du går på Önstaskolan eller? Jag ska nog iväg och köpa böllar snart jag http://www.matservice.se/bilder/sma/kanelbullarfindus420g.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Har inte ätit någon bulle idag. Misstänker dock att mamma kommer komma hem med en sedan. Jag gjorde världens miss idag.. Dom delade ut gratis kanelbullar på stan, precis där jag går av bussen för att ta vagnen vidare till skolan. Jag verkade ha varit den enda i min klass som inte märkte detta. Igår delade dom dock ut Uncle Ben's boil in bag-ris, och det fick jag minsann lägga beslag på! . Så nu har jag.. Tre portioner ris i mitt skåp i skolan, trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Ätit mängder i skolan och mängder här hemma, myspys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Var och tränade och sen blev det ett stopp på hemköp. 4 stora kanelbullar för 20 kr, nu blir det mys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Åt en nyss. Man måste dricka mjölk till. Annars räknas det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Själv jobbade jag på kårhuset, som hade kanelbullepub. Fick sälja rätt många, och käka upp det som blev över (nöjde mig med 2). Sen fick man städa och hålla på, så man blev klar vid typ halv fyra på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acolyte Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Japp, här har det ätits en i dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Hahaha och du går på Önstaskolan eller? Nej jag kom från bussen..... Jag har käkat 4 kanelbullar idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 (redigerad) Var i affären. Tänkte att jag skulle inhandla en påse med Pågens kanelbullar (massa klet, jättegott). När jag lade märke till det dyra kilopriset bestämde jag mig för att fjantiga kanelbulledagar är inget för mig. Redigerad 4 oktober, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 (redigerad) Åt fem nyss. ... jag tror mer på en Biskvidag. Redigerad 4 oktober, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Åt fem nyss. ... jag tror mer på en Biskvidag. You fail! Jag åt sex och ska kanske äta fler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Klart jag åt en kanelbulle Med mjöööölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Räknas en halv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Räknas en halv? nepp, Du svek kanelbullen dag Jag skippade mjölken. var i skolan då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts