eliizar Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Nå forumiter, käkas det kanelbulle idag? Jag ska ta min efter jobbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Vi fick kanelbulle av kökspersonalen i skolan efter lunchen idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Är det här något nytt påhitt eller?, aldrig hört om Kanelbullens dag tidigare. Men för att svara på frågan, nej jag har inte ätit någon bulle än, men såg att det fanns i skafferiet, får väl ta en för att "fira". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Själv har jag börjat hård träna i gym och med simning, så för mig blev det ingen kanelbulle idag *stolt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Ska ringa mamma och be henne köpa på vägen hem nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 (redigerad) Är det här något nytt påhitt eller?, aldrig hört om Kanelbullens dag tidigare. Men för att svara på frågan, nej jag har inte ätit någon bulle än, men såg att det fanns i skafferiet, får väl ta en för att "fira". -99 var första året man firade denna dag. För att uppmärksamma kanelbullen. Redigerad 4 oktober, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Of course! Kanelbulle = OfT: eliizar jobbar du på Smålands Dagis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Jag har tryckt i mig inte mindre än 5 stycken idag. Bageri nära skolan är kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Fick på jobbet i förmiddags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Meh, fick ingen på skolan idag! Blir väl att traska ner på Statoil och fira lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Har inte ätit någon, och pallar inte dra och köpa en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Perfekt att morsan har börjat extraknäcka på ett bageri, 25 bullar för priset av 12½. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Finns hela frysen full, mamma bakade igår Ska fira dagen med att trycka i mig 6-7 stycken tänkte jag Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 (redigerad) Har ätit 2 stycken Redigerad 4 oktober, 2007 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Of course! Kanelbulle = OfT: eliizar jobbar du på Smålands Dagis? Jodåsatte, haru sett mig där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Japp Fick imorse i skolan Morsan har även köpt hem några som jag nog får lite senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Helvete, jag käkade upp våra sista bullar här om dagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Blev bjuden på en i skolan, kanske får bli någon till senare ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Har inte sett röken av en bulle idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Tobbe- Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Yässs den är den jävla dagen på året igen Kan säga att vi har bakat 3 tusen kanelbullar idag ( so far ), säljer som smör i solsken.. Bara hålla andan tills det är dags för semlor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts