Tweak Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Proof? Åh, jag har tjatat om det här i månader. Han har nån gång skrivit nåt som antydde det och så vidare. Konkreta brevis orkar jag inte leta upp, så jag får väl ta tillbaka det jag har sagt. Lika käftig och spammig är han i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Åh, jag har tjatat om det här i månader. Han har nån gång skrivit nåt som antydde det och så vidare. Konkreta brevis orkar jag inte leta upp, så jag får väl ta tillbaka det jag har sagt. Lika käftig och spammig är han i alla fall. Du förstår väl att jag inte kan banna honom för det.. Hur ska jag kunna veta om det är han? Det är jag som får skiten om du har fel.. ..Who am I kiddin'?! Hahaha, bannade honom innan jag skrev detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 HAHAHA! Såna här läge man älskar Stell i alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Jo, hej vad bannad jag är! StellHell knullar tjejer med har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Alltså hade jag rätt, tur det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts