I Need Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 (redigerad) The Strokes är bra ditt lilla facefucking fuckface! Yes, nästan lika bra som att ha AIDS och cancer samtidigt. Redigerad 6 oktober, 2007 av I Need Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Yes, nästan lika bra som att ha AIDS och cancer samtidigt. Har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I Need Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Har du? Pfff, och du klagar på mina kommentarer. Ditt enda argument till att 2 and a Half Men skulle suga är att du är en liten kommunistfjortis i palestinasjal som inte gillar stora stygga USA, gulligt men rätt gay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Pfff, och du klagar på mina kommentarer. Ditt enda argument till att 2 and a Half Men skulle suga är att du är en liten kommunistfjortis i palestinasjal som inte gillar stora stygga USA, gulligt men rätt gay. 1. Jag är säkert äldre än dig. 2. Jag är inte kommunist. 3. Jag har inte palestinasjal 4. Må så vara att jag inte gillar USAs politik och världssyn men det är inte direkt så att 2 and a half men reflekterar de värderingarna. Även om det skulle utspela sig i Tjeckien skulle jag fortfarande tycka att humorn är torftig, upprepande och fabrikerad. Samma rutiner, karaktärerna utvecklas ALDRIG och ALLTID ALLTID ALLTID så får man en kaskad av skrattbox-skratt i ansiktet vid varenda replik. Nejdu. Inte jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I Need Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 1. Jag är säkert äldre än dig. 2. Jag är inte kommunist. 3. Jag har inte palestinasjal 4. Må så vara att jag inte gillar USAs politik och världssyn men det är inte direkt så att 2 and a half men reflekterar de värderingarna. Även om det skulle utspela sig i Tjeckien skulle jag fortfarande tycka att humorn är torftig, upprepande och fabrikerad. Samma rutiner, karaktärerna utvecklas ALDRIG och ALLTID ALLTID ALLTID så får man en kaskad av skrattbox-skratt i ansiktet vid varenda replik. Nejdu. Inte jag inte. Haha, som att karaktärerna utvecklas i något sådant program... 2 and a Half Men är ju i alla fall inte genomsyrat med en massa stereotyper och sånt crap som däremot din favoritserie Vänner är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 (redigerad) Serien är ganska bra, med det menar jag att det är roligt att se på TV då å då när man inte har något annat o göra, måste vara ganska tråkigt att se flera avsnitt på rad. Högst 3 avsnitt på rad, 2 är OK. Och Vänner ÄGER. Redigerad 6 oktober, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Haha, som att karaktärerna utvecklas i något sådant program... 2 and a Half Men är ju i alla fall inte genomsyrat med en massa stereotyper och sånt crap som däremot din favoritserie Vänner är. Vänner har gått i tio år, och haft plenty 'o karaktärsutcekling, för den delen. Hade det varit en serie fylld med 'crap och en massa stereotyper' hade den inte överlevt i tio säsonger. OT: 2½ män är, i mitt tycke, väldigt överskattat. Visst, det är inte genomuselt, men det blir inte mer än ett/två skratt per program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Serien är ganska bra, med det menar jag att det är roligt att se på TV då å då när man inte har något annat o göra, måste vara ganska tråkigt att se flera avsnitt på rad. Högst 3 avsnitt på rad, 2 är OK. Och Vänner ÄGER. Själv kollade jag igenom alla fyra säsonger på några dagar. Nolifer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Haha, som att karaktärerna utvecklas i något sådant program... 2 and a Half Men är ju i alla fall inte genomsyrat med en massa stereotyper och sånt crap som däremot din favoritserie Vänner är. Kan du sluta generalisera, din jäkla fjant? Jag gillar inga sit-coms men 2 and a Half Men är bland de värsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Du har så rätt P-C, du har så rätt. Producerad smörja helt och hållet, skillnad är det på Vänner. <3 Dock så är det helt ok att se avsnittena på TVn eftersom allt skit på våra andra kanaler går just då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I Need Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Men en bunt med slynor är ni. Klagar på en serie med Charlie Sheen men inte en pretantiös bajsserie med Jennifucking Aniston. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Men en bunt med slynor är ni. Klagar på en serie med Charlie Sheen men inte en pretantiös bajsserie med Jennifucking Aniston. jenni got teh pussy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Men en bunt med slynor är ni. Klagar på en serie med Charlie Sheen men inte en pretantiös bajsserie med Jennifucking Aniston. Du är så verkligen jätteball. Charlie Sheen gillar inte sin mamma, hans brorsa flyttar in hos han småungen går runt och är allmänt töntig. Ja det går att göra högst 2 avsnitt på det viset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Men en bunt med slynor är ni. Klagar på en serie med Charlie Sheen men inte en pretantiös bajsserie med Jennifucking Aniston. Och med Matt Leblanc Redigerad 8 oktober, 2007 av Carlis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I Need Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Du är så verkligen jätteball. Charlie Sheen gillar inte sin mamma, hans brorsa flyttar in hos han småungen går runt och är allmänt töntig. Ja det går att göra högst 2 avsnitt på det viset. Det kommer från någon som heter MAFIA_KING och har en kyckling som avatar. Varför skulle jag lita på något som med stora odds kan vara sinnessjukt, förståndshandikappat och homosexuellt samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Det kommer från någon som heter MAFIA_KING och har en kyckling som avatar. Varför skulle jag lita på något som med stora odds kan vara sinnessjukt, förståndshandikappat och homosexuellt samtidigt? Jag vet inte, men du litar ju på dig själv. Det säger väl allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Det kommer från någon som heter MAFIA_KING och har en kyckling som avatar. Varför skulle jag lita på något som med stora odds kan vara sinnessjukt, förståndshandikappat och homosexuellt samtidigt? Men snälla, varför slutar du inte bara? Eller är du en sån där rolig människa som tycker att världen skulle vara perfekt om alla var som dig, tyckte som dig och betedde sig som dig? Väx upp, alla har sin egna smak, sitt egna tycke, vi lever i ett fritt land förfan.. OT: Serien går att titta på, ensidigt i längden... Och förresten I Need, känn dig reportad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Men snälla, varför slutar du inte bara? Eller är du en sån där rolig människa som tycker att världen skulle vara perfekt om alla var som dig, tyckte som dig och betedde sig som dig? Väx upp, alla har sin egna smak, sitt egna tycke, vi lever i ett fritt land förfan.. Nej, nej! Låt grabben hävda sig med barnsliga påhopp här på ett forum - annars får säkert hans lillebror eller någon ta den stora smällen. Och nog är det allt något du behöver, I Need. Hjälp. Intensiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Han är Bobbo Viking och Pluonts. Banna honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Han är Bobbo Viking och Pluonts. Banna honom. Proof? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts