-SA- Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 http://www.fraps.com/download.php Vart ska jag lägga FRAPS? Har hört att datorn kraschar direkt om jag lägger det på disk C, till exempel? Och hur gör jag när jag ska filma, inställningar etc. Ska filma i San Andreas när jag stuntar, osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 (redigerad) http://www.fraps.com/download.php Vart ska jag lägga FRAPS? Har hört att datorn kraschar direkt om jag lägger det på disk C, till exempel? Och hur gör jag när jag ska filma, inställningar etc. Ska filma i San Andreas när jag stuntar, osv. Datorn krashar om du lägger Fraps på C:\? Källa? Tror det bara är att installera på nåt ställe och kör. Spela in med F10 och sluta spela in med samma knapp. Men ett tips är att ändra mappen till där alla filmer/foton kommer till (Om du har) en extra hårddisk eller en annan Hårddisk än C:\ ifall du har C:\ på mindre än 10 gb.m För filmerna tar en hel del på hårddiskarna när dom är okmprimerade. Sen så komprimerar du ju dom med nånt film-redegi program, Som te.x Windows Movie Maker eller Sony:Vegas BTW: Välkommen till Gtasajten.com Redigerad 3 oktober, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swebooy Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Filma med gamecam man kan filma längre då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 (redigerad) Filma med gamecam man kan filma längre då Välkommen till Gtasajten.. Men dra helst inte upp gammla trådar, så som denna då jag senaste skrev Oct 3 2007 ... Redigerad 9 februari, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xiania Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Använd inte fraps. Fraps är skit. Använd gamecam. Den spelar inte in i enorma storlekar. Googla gamecam så hittar du downloads. Börja spela in med ''Home'' på gamecam. Teh perfekt recording tool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Använd inte fraps. Fraps är skit. Använd gamecam. Den spelar inte in i enorma storlekar. Googla gamecam så hittar du downloads. Börja spela in med ''Home'' på gamecam. Teh perfekt recording tool. Fullversion av Fraps smeker dina könshår, kryp tillbaka under stenen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-SA- Skrivet 19 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Fullversion av Fraps smeker dina könshår, kryp tillbaka under stenen Godfather, dina kommentarer <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts