Jump to content

Britney mister sina barn!

kicken
 Share

Recommended Posts

Hur vet vi att Britney är en så värdelös mamma osv?

Jo för att media beskriver henne så, jag själv har inte en jävla aning om hur hon egentligen är och dömer henne heller inte.

Tråkigt att hela världen ska få reda på vart hennes ungar tar vägen, det är ju för fan personligt.

Åh, sånt här är så idiotiskt. Ni känner inte henne, ni vet ingenting om henne. Låt henne vara ifred.

Edit: "LEAVE BRITNEY ALONE :wub::("

Säger som Cortez, ni säger precis mina åsikter.

Herrgud att orka hålla på, :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

And how fucking dare ANYONE out there make fun of Britney? After all she's been through? She lost her hair, she went through a divource, she had two fucking kids! Her husband turned out to be a user and a cheater and now she's going through a custody battle.. All you people care about is readers and making money out of her! SHE'S A HUMAN! What you don't realize is that Britney is making you all this money and all you do is write a bunch of crap about her. She hasn't performed on a stage in YEARS, her song is called "Gimme More" for a reason because all you people want MORE, MORE, MORE, MORE! LEAVE HER ALONE! You're lucky she even performed for you, BASTARDS! LEAVE BRITNEY ALONE! Please...

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så bara för att man blir känd så måste man klankas ner på? Man kan inte ha något personlig? Du är fan helt dum.

Ontopic: Ingen i världen bryr sig, jag håller med Tweak.

Men för fan! Hon är ju världens största attention whore! + att hon visste redan som okänd att kändislivet skulle bli ett helvete. Så hon får skylla sig själv. Jag vill inte bli känd. Skulle inte orka läsa massa skit om mig i tidningen varje dag. Enligt mig så har kändisar rätt till lite privacy, men inte enligt media. Så jag är "fan helt dum"? Nej du, det är media det är fel på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för fan! Hon är ju världens största attention whore! + att hon visste redan som okänd att kändislivet skulle bli ett helvete. Så hon får skylla sig själv. Jag vill inte bli känd. Skulle inte orka läsa massa skit om mig i tidningen varje dag. Enligt mig så har kändisar rätt till lite privacy, men inte enligt media. Så jag är "fan helt dum"? Nej du, det är media det är fel på.

Det är dig som det är fel på* :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor