kicken Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 (redigerad) Till artikeln! I natt kom beskedet då att hon mister sina barn och vårdnade går istället till Kevin Federline. Jag vill påstå att inget av dom är ett bra val, men just nu anser jag Kevin är ett mycket bättre val. Britney som festar, knarkar, super och som gör allting annat ska enligt min mening inte ha vårdnaden. Vad tycker ni om detta? Var det oväntat? Rätt eller fel? Redigerad 2 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Min åsikt, är att aftonbladet borde sluta skriva om sånt här. Men men, låt K-Fed ta hand om ungarna då, han kan säkert koka nudlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Men helt seriöst orka bry sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 LEAVE BRITNEY SPEARS ALONE!!!! *cry* Nej, men jag tror helt klart att K-Fed blir en bättre förälder än vad Britney skulle kunna vara, nu när hennes karriär är i full gång igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Jag fattar inte att Aftonbladet har ork och att skriva om Britney Spears och Paris Hilton hela tiden och att 90% av det är skitsnack eller överdrivet som fan. Men det är nog bättre iallafall att barnen hamnar hos wannabe gangstern K-Fed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Till artikeln! I natt kom beskedet då att hon mister sina barn och vårdnade går istället till Kevin Federline. Jag vill påstå att inget av dom är ett bra val, men just nu anser jag Kevin är ett mycket bättre val. Britney som festar, knarkar, super och som gör allting annat ska enligt min mening inte ha vårdnaden. Vad tycker ni om detta? Var det oväntat? Rätt eller fel? Inatt? Jag läste om det igår... Väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Inatt? Jag läste om det igår... Väl? Äsch, jag vet inte. Vem bryr sig egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 (redigerad) Britney Spears är white trash... Fast rik. Redigerad 2 oktober, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Britney Spears är white trash... Fast rik. Britney Spears är het! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Britney Spears är het! Med eller utan flint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Men helt seriöst orka bry sig! Du tog orden ut munnen på mig. Vem fan bryr sig om en nerknarkad ex sexsymbol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Hur vet vi att Britney är en så värdelös mamma osv? Jo för att media beskriver henne så, jag själv har inte en jävla aning om hur hon egentligen är och dömer henne heller inte. Tråkigt att hela världen ska få reda på vart hennes ungar tar vägen, det är ju för fan personligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Hur vet vi att Britney är en så värdelös mamma osv? Jo för att media beskriver henne så, jag själv har inte en jävla aning om hur hon egentligen är och dömer henne heller inte. Tråkigt att hela världen ska få reda på vart hennes ungar tar vägen, det är ju för fan personligt. Inget är personligt för en kändis. Men hon får skylla sig själv. Det var hon som valde att bli känd. Jag har fullt upp med mitt eget liv, varför bry mig om hennes också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 (redigerad) Åh, sånt här är så idiotiskt. Ni känner inte henne, ni vet ingenting om henne. Låt henne vara ifred. Edit: "LEAVE BRITNEY ALONE " Redigerad 2 oktober, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Inget är personligt för en kändis. Men hon får skylla sig själv. Det var hon som valde att bli känd. Jag har fullt upp med mitt eget liv, varför bry mig om hennes också? Så bara för att man blir känd så måste man klankas ner på? Man kan inte ha något personlig? Du är fan helt dum. Ontopic: Ingen i världen bryr sig, jag håller med Tweak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Ontopic: Ingen i världen bryr sig, jag håller med Tweak. Med andra ord, lås den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Britney kanske är en grym mor, jag vet inte, men hon har inte de allra bästa förutsättningarna för det.Ständigt bevakad Hon har paparazziz efter sig under dygnets alla timmar (typ), och det kan inte vara en bra miljö för barn att växa upp i.Hon har ansetts vara psykiskt labil Vet inte hur mycket medierna förstorade det, men läste det ungefär samtidigt som hennes hår 'came off'.Hon är fett upptagen Hon är upptagen med sin skivkarriär; turnerande, promotion-turnéer och spelningar ger inte mycket fritid att uppfostra två barn.Festar vilt Läste nyligen att hon efter en videoinspelning haft ett poolparty på ett tak, där det druckits, hånglats, samt lekts "sanning och konsekvens" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Om någon stackars jävel bryr sig om den här skiten har jag svårt att se, men iaf. Kan lika gärna länka till skiten då den ligger som "huvudnyheter" på Aftonhoran, så slipper folk "leta". http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article919291.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 (redigerad) Jag fattar inte att Aftonbladet har ork och att skriva om Britney Spears och Paris Hilton hela tiden och att 90% av det är skitsnack eller överdrivet som fan. Jag tror att faktumet att det säljer tidningar har en del att göra med det. Hur vet vi att Britney är en så värdelös mamma osv? Jo för att media beskriver henne så, jag själv har inte en jävla aning om hur hon egentligen är och dömer henne heller inte. Åh, sånt här är så idiotiskt. Ni känner inte henne, ni vet ingenting om henne. Låt henne vara ifred. De här 2 personerna beskriver mina åsikter i det här ämnet. Redigerad 3 oktober, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 (redigerad) De här 2 personerna beskriver mina åsikter i det här ämnet. Håller med. Fast samtidigt kan de ju inte tagit ifrån henne barnen helt utan anledning. Redigerad 3 oktober, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts