Jump to content

Mobil Abonnemang

SlIpKnOt
 Share

Recommended Posts

Jag har tänkt på vilket mobil abonnemang som är billigast och undrar vad ni har för erfarenheter!

Jag har nu conviq kompis och tankar på med 150kr i månaden och det räcker väldigt knappt. Jag skickar då gratis SMS till alla med conviq och ringer till conviq för bara uppkopplingskostnaden på 0.75kr. Nackdelen är ju att inte alla har conviq...

Om man har halebop och tankar med 300kr i månaden så får man gratis SMS till alla nät och ringer med bara uppkopplings kostnad till halebop. Men jag menar, 300kr är mycket pengar i månaden!

Vad har ni för abonnemang nu och hur mycket får ni betala i månaden för att få det att gå runt? Vet någon ett bra abonnemang med gratis SMS till alla nät för ett rimligt pris?

/ Joni :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en w880i black edition som jag köpte med telenor..

Betalar 199 + 99kr i månaden och då får jag skicka hur mycket sms jag vill till allt och alla.. + att jag får ringa för 200..

Å andra sidan har jag räkningar som ligger på ca 700 varje månad, men det får man unna sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte nyligen en Nokia 6110 Navigator med telia. Betalar 219kr månaden för mobilen och 99kr månaden för 5000 sms till vem jag vill. Telia är verkligen bäst även om det kostar lite mycket men helt klart värt det.

Hade tre innan vilket var skit. samtalen avslutades lite när som osv

Innan dess hade jag telenor vilket fungerade väldigt bra men inte lika bra som telia.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte nyligen en Nokia 6110 Navigator med telia. Betalar 219kr månaden för mobilen och 99kr månaden för 5000 sms till vem jag vill. Telia är verkligen bäst även om det kostar lite mycket men helt klart värt det.

Hade tre innan vilket var skit. samtalen avslutades lite när som osv

Innan dess hade jag telenor vilket fungerade väldigt bra men inte lika bra som telia.

Vad är det som gör att Telia så bra så att det är värt att betala mer pengar för att ha dem?

SlIpKnOt: Commmmmmmmmmviq.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor