SlIpKnOt Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Jag har tänkt på vilket mobil abonnemang som är billigast och undrar vad ni har för erfarenheter! Jag har nu conviq kompis och tankar på med 150kr i månaden och det räcker väldigt knappt. Jag skickar då gratis SMS till alla med conviq och ringer till conviq för bara uppkopplingskostnaden på 0.75kr. Nackdelen är ju att inte alla har conviq... Om man har halebop och tankar med 300kr i månaden så får man gratis SMS till alla nät och ringer med bara uppkopplings kostnad till halebop. Men jag menar, 300kr är mycket pengar i månaden! Vad har ni för abonnemang nu och hur mycket får ni betala i månaden för att få det att gå runt? Vet någon ett bra abonnemang med gratis SMS till alla nät för ett rimligt pris? / Joni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Jag har skit Telia eftersom min mobil är operatörslåst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Om du går på gymnasiet och/eller har CSN-kort så får du Tele 2 Kompis SMS för 39kr i månaden (ordinarie 150-något). Då skickar du sms gratis till alla i hela Sverige och gratis sms/mms/samtal (förutom öppningsavgift) inom Tele 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Jag har en w880i black edition som jag köpte med telenor.. Betalar 199 + 99kr i månaden och då får jag skicka hur mycket sms jag vill till allt och alla.. + att jag får ringa för 200.. Å andra sidan har jag räkningar som ligger på ca 700 varje månad, men det får man unna sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Köpte nyligen en Nokia 6110 Navigator med telia. Betalar 219kr månaden för mobilen och 99kr månaden för 5000 sms till vem jag vill. Telia är verkligen bäst även om det kostar lite mycket men helt klart värt det. Hade tre innan vilket var skit. samtalen avslutades lite när som osv Innan dess hade jag telenor vilket fungerade väldigt bra men inte lika bra som telia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Köpte nyligen en Nokia 6110 Navigator med telia. Betalar 219kr månaden för mobilen och 99kr månaden för 5000 sms till vem jag vill. Telia är verkligen bäst även om det kostar lite mycket men helt klart värt det. Hade tre innan vilket var skit. samtalen avslutades lite när som osv Innan dess hade jag telenor vilket fungerade väldigt bra men inte lika bra som telia. Vad är det som gör att Telia så bra så att det är värt att betala mer pengar för att ha dem? SlIpKnOt: Commmmmmmmmmviq. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Curly: Tele2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Curly: Tele2. What? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 What? www.comviq.se -> www.tele2.se. Har för mig att dom blev uppköpta eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 www.comviq.se -> www.tele2.se. Har för mig att dom blev uppköpta eller något liknande. Comviq har varit sammanslaget med Tele2 sedan 1997. Kontantkorten använder fortfarande Comviqvarumärket. Jag påpekade stavningen, inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Vad är det som gör att Telia så bra så att det är värt att betala mer pengar för att ha dem? SlIpKnOt: Commmmmmmmmmviq. För en gång skull har jag täckning precis överallt, jag kan ringa när jag vill vilket jag inte kunde med tre för det var fel på nätet hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Telia. Abonnemang. Pratar inte mycket i telefon iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 För en gång skull har jag täckning precis överallt, jag kan ringa när jag vill vilket jag inte kunde med tre för det var fel på nätet hela tiden. Jaha, kan väl jag göra med Tele2 också, plus att jag slipper betala överpris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Jaha, kan väl jag göra med Tele2 också, plus att jag slipper betala överpris. Men jag bor på landet i en källare, så finns inget annat jag har täckning med när jag är hemma. Nu när jag har telia har jag nästan full täckning.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Jag har Telia till vänner. Det är väl ett helt okej abonnemang - dock inte för mig som typ enbart skickar SMS. Men det är billigt att ringa med och sådant. Ska dock byta till kontantkort inom en snar framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts