Jump to content

CRYSIS Beta

Adriian
 Share

Recommended Posts

Problemet för mig är dock att när jag trycker på "Join The Beta" kommer det bara upp en svart "bild". Får snart panik, måste ju få tag på en nyckel! :naughty:

Jag står i alla fall i kö för att tanka nu.

Testa i någon annan webläsare. Om inte, avaktivera alla anti-popup-saker du kan ha på. Om det inte funkar och du är riktigt desperat, tanka en annan webläsare, som Safari, Opera eller nåt tjafs. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testa i någon annan webläsare. Om inte, avaktivera alla anti-popup-saker du kan ha på. Om det inte funkar och du är riktigt desperat, tanka en annan webläsare, som Safari, Opera eller nåt tjafs. :confused:

Alla anti-popup-saker inaktiverade: Funkar inte.

Test med IE6: Funkar inte.

Test med Opera: Funkar inte.

Får väl i värsta fall skita i detta. Jag kommer förmodligen få lira på låg grafik ändå. Men aja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nor_adde, bara klicka på en av dom länkarna som syns så borde de funka

Tankar de just nu.. 20kb/s!! WEEIIIIEIIEIEIEIEIE

tankar en torrent med betan.. förhoppningsvis funkar den me >_>

Kek, kom på mitt i det att det troligen inte kommer funka pga att jag inte har vista XD Bestämde mig för att testa ändå.. Installationen klagade inte nån gång.. inte ens när den installerade DX10 :S

Startade spelet, säger att det kanske inte kommer funka pga mitt graffekort inte är supported.. Sen får jag ett minnes problem, "memory cant be read"

synd

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor