Adriian Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Nu finns CRYSIS Batch 5 Öppen beta på fileplanet.com. Skynda att tanka innan nyklarna tar slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Nu finns CRYSIS Batch 5 Öppen beta på fileplanet.com. Skynda att tanka innan nyklarna tar slut! Tack så jävla mycket, laddar ner nu. FAN vad jag ska spela imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Tack som FAN , äntligen kan man få njuta av crysis!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Problemet för mig är dock att när jag trycker på "Join The Beta" kommer det bara upp en svart "bild". Får snart panik, måste ju få tag på en nyckel! Jag står i alla fall i kö för att tanka nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Problemet för mig är dock att när jag trycker på "Join The Beta" kommer det bara upp en svart "bild". Får snart panik, måste ju få tag på en nyckel! Jag står i alla fall i kö för att tanka nu. Testa i någon annan webläsare. Om inte, avaktivera alla anti-popup-saker du kan ha på. Om det inte funkar och du är riktigt desperat, tanka en annan webläsare, som Safari, Opera eller nåt tjafs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Testa i någon annan webläsare. Om inte, avaktivera alla anti-popup-saker du kan ha på. Om det inte funkar och du är riktigt desperat, tanka en annan webläsare, som Safari, Opera eller nåt tjafs. Alla anti-popup-saker inaktiverade: Funkar inte. Test med IE6: Funkar inte. Test med Opera: Funkar inte. Får väl i värsta fall skita i detta. Jag kommer förmodligen få lira på låg grafik ändå. Men aja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 (redigerad) nor_adde, bara klicka på en av dom länkarna som syns så borde de funka Tankar de just nu.. 20kb/s!! WEEIIIIEIIEIEIEIEIE tankar en torrent med betan.. förhoppningsvis funkar den me >_> Kek, kom på mitt i det att det troligen inte kommer funka pga att jag inte har vista XD Bestämde mig för att testa ändå.. Installationen klagade inte nån gång.. inte ens när den installerade DX10 :S Startade spelet, säger att det kanske inte kommer funka pga mitt graffekort inte är supported.. Sen får jag ett minnes problem, "memory cant be read" synd Redigerad 2 oktober, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Suck. Nej, den här skiten funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 (redigerad) Ser bara Batch 4 på Fileplanet BATCH 5??? Glöm det, Nu får ja WE'RE SORRY The Crysis beta is now closed. Nån som vill dela med sej nån KEY? Redigerad 2 oktober, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Har varit på betan sedan batch 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Någon som vet en annan sida man kan få Cd-key ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Neh, Tror inte att det finns andra sidor med Cd-Keys. Ja har själv googlat får bara fram tysk,Engelsk,Svensk sidor som säger "Fileplanet har cd keys" blabla. Ser det på många forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts