SilentViper Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Så tråd namnet lyder så kan ni ställa frågor har ang spelet. Ja har en fråga kan man ändra detta. När man ska kasta sej undan från stenar etc har för mig att ja får fram siffror eller PS2 kontrollerna(Dom man ska trycka på) eller vad det var. Kan man ej göra så man får fram bokstäverna tex om ja har bindat a och z. Så ska a och z vissas när man får fram när man ska trycka typ asså kasta sej undan saker eller hålla imot saker etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 (redigerad) Vem ska svara? Edit: Du menar inte nya spelet, 5:an alltså!? Redigerad 1 oktober, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 (redigerad) Du menar inte nya spelet, 5:an alltså!? Menar RE4 har det till PC. Redigerad 1 oktober, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Jag fattar inte. Det finns väl inga siffror på PS2 kontrollen? Menar du L1 L2 R1 R2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Jag fattar inte. Det finns väl inga siffror på PS2 kontrollen? Menar du L1 L2 R1 R2? Nej det finns det inte. "eller PS2 kontrollerna(Dom man ska trycka på)" tolkar jag som PS-symbolerna, alltså x, fyrkant, cirkel och trekant. Siffror finns på gamepads till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 om ja har bindat a och z. Bindat? Vad är det för ord? Och A och Z finns väl bara på XBOX kontrollen? Nä nu får du uttrycka dig lite tydligare min kära Agent 47. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Bindat? Vad är det för ord? Och A och Z finns väl bara på XBOX kontrollen? Nä nu får du uttrycka dig lite tydligare min kära Agent 47. Han kör spelet på PC, men det är tydligen dåligt portat eftersom när man ska klicka på vissa saker så visas PS2-knapparna istället för PC-knapparna. Am i right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 (redigerad) Han kör spelet på PC, men det är tydligen dåligt portat eftersom när man ska klicka på vissa saker så visas PS2-knapparna istället för PC-knapparna. Am i right? Aha, då fattar jag. Ska vi räkna detta som warez snack boys? Eller han kanske inte har laddat ner det? Redigerad 2 oktober, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 (redigerad) Eh hallå. Detta är inge Warez och detta finns och köpa till PC nu. Btw ja hittade en MOD till det som gör att det vissar T-bords knapparna när man ska öppna dörrar etc. Och vad får dig att tro detta är "Warez" Redigerad 2 oktober, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Klarat ut det på professional, assignment Ada, Seperate Ways, 5 stjärnor på varje i Mercenaries. Jag äger fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Btw ja hittade en MOD till det som gör att det vissar T-bords knapparna när man ska öppna dörrar etc. Länk, snälla? orkar inte leta just nu Klarat ut det på professional, assignment Ada, Seperate Ways, 5 stjärnor på varje i Mercenaries. Jag äger fan. Wow .... redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 (redigerad) Wow .... redan Jag har haft spelet i en eller två månader. Redigerad 3 oktober, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 (redigerad) Länk, snälla? orkar inte leta just nu Hittade den på nån sida som ja inte kommer ihåg namnet. Ja drar ett PM till dig. Redigerad 3 oktober, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 RE 4 knäcker de flesta skräck spel jag kört. Första gången jag såg en Regenerator, jag lovar och svär, jag sket nästan ner mig. Obehaglig pellejöns med led problem och slem i näsan är vad han är! Tvi vale. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Jag hatar regenerators. Man kan inte kniva ihjäl dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Detta spel är inte så läskigt. Har klarat ut det förut hos min kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Jag hatar regenerators. Man kan inte kniva ihjäl dem. Varför det när man kan andvända infinite rocket launcher ? Mycket roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Varför det när man kan andvända infinite rocket launcher? Mycket roligare. För att kniven är pro. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 För att kniven är pro. ;D . Rocket launcher är mer Bruce Willis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Jag hatar regenerators. Man kan inte kniva ihjäl dem. Klart man kan. Dra fram hagelbössan, skjut av benen på fanskapet, backa så att han inte ger dig ett sugmärke, sen ställer du dig på honom och knivar för glatta livet. Tar runt 2 minuter, men det kostar ingen ammo utöver shotgunskottet. Iron Maidens är tuffare dock, vet inte hur man gör på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts