Chilli_13 Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Japp, som sagt två smärre problem med Winamp på min dator. Problem nr.1 är att Winamp fungerar som volymkontroll åt hela datorn, dvs om jag sänker volymen på winamp (i winamp) till 50% då blir allt ljud, från spel filmer, allt. 50%. Någon som kan förklara hur jag kan få bort detta? Problem nr.2 är att om man kollar i en mapp med musik och högerklickar på en musikfil så kan man ju ta alternativet enque in winamp(eller nått sånt?) och lägga till filen i sin playlist i winamp. Detta kan dock inte jag, är alltså tvungen att gå in i winamp och ta add file. Ominstallation fungerar inte för något av dessa problem... Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Japp, som sagt två smärre problem med Winamp på min dator. Problem nr.1 är att Winamp fungerar som volymkontroll åt hela datorn, dvs om jag sänker volymen på winamp (i winamp) till 50% då blir allt ljud, från spel filmer, allt. 50%. Någon som kan förklara hur jag kan få bort detta? Problem nr.2 är att om man kollar i en mapp med musik och högerklickar på en musikfil så kan man ju ta alternativet enque in winamp(eller nått sånt?) och lägga till filen i sin playlist i winamp. Detta kan dock inte jag, är alltså tvungen att gå in i winamp och ta add file. Ominstallation fungerar inte för något av dessa problem... Tack på förhand. Vad jag vet så har det problem nummer ett alltid funnits. Min polare har så, jag hade så på de datorer jag installerat winamp plus att jag har hört massor som har det problemet. Vet inte om det går att ändra heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts