pillipossa Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Har nåt konstigt problem här. Varje gång jag startar datan dyker det här upp: Har rensat den varje gång. Har gjort kontroll på hela datan men den dyker inte upp (när jag inte tar bort den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Ta bort filen c:\a.bat manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Hadde ochså en dryg fil fick gå in i Felsäkert läge för att tabort filen därifrån. Om du inte vill ta risker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 1 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Glömde säga att filen inte finns på C... Även om jag har "visa dolda filer och mappar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Testat med en återställing? Eller testa med Felsäkert läge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Den finns inte på C just därför att Nod32 hinner flytta den till karantän. Starta i felsäkert läge och ta bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 2 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Den finns inte på C just därför att Nod32 hinner flytta den till karantän. Starta i felsäkert läge och ta bort den. Ok, då vet jag det Ska kolla lite senare, asså ifall den går att ta bort i felsäkert läge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts